Wikia

Newcrest
Newcrest
Wereld in DS4 Icoon V2
De Sims 4 Logo V2
Newcrest
Newcrest kaart
Laat je niet misleiden door de hoeveelheid aan ruimte. Kijk om je heen, bewonder de prachtige omgeving en verken de eindeloze mogelijkheden. Zie je het? Dit is jouw nieuwe wereld! Waar wacht je nog op?
Naam Newcrest
Spel DS4 Icoon De Sims 4
NC Icoon
Newcrest (Nieuwe Kam) is een wereld in De Sims 4. Het werd uitgebracht via een game update op 11 juni 2015.

BuurtenEdit

Newcrest bestaat uit 3 buurten, ieder met kavels van verschillende oppervlakten. Het verschil tussen andere buurten van De Sims 4 en Newcrest is dat Newcrest geen geen gebouwen bevat. Er zijn wel zichtbare huizen als je de camera in je spel draait, maar je kan er niet heen gaan. De wereld is gemaakt zodat spelers hun creativiteit kunnen gebruiken zonder dat ze bestaande Sims op straat hoeven te zetten.

  • Bridgeview
  • Llama Lagoon
  • Ridgeline Drive

KavelsEdit

Lege KavelsEdit

  • Asfalthuizen
  • Berkenweg
  • Burgerkliffen
  • Centrumweide
  • Comfortabele Kubus
  • Dubbel Orakelpunt
  • Eikengaard
  • Gierige Grond
  • Glooiende Vlakte
  • Heuvellandschap
  • Kookkraaiennest
  • Optimistisch Uitzicht
  • Rustige Halvemaan
  • Varenpark
  • Zandloop

TriviaEdit

  • Newcrest is de enige wereld/buurt in De Sims-serie die toegevoegd is via een patchupdate.
  • Anders dan de meeste werelden in De Sims 4, heeft Newcrest geen geheime kavel.
  • Newcrast is de enige wereld/buurt in De Sims 4 zonder voorgebouwde kavels. Dit kwam voor het laatst voor in De Sims 2.