Wikia

De Sims 4 Beleef Het Samen Logo
Mimsy Shallot
Mimsy Shallot
Biografie
Geslacht Vrouw Vrouw
Leeftijd TS3-Young-Adult Jongvolwassene
Staat Geest Icoon (De Sims 4) Geest
Doodsoorzaak  Brand
Shallot familie
Relaties Bernard ShallotGetrouwd
Uiterlijk
Haarkleur TS2 Blonde Hair Blond
Oogkleur TS2 Blue Eyes Blauw
Huidskleur Skin-light Licht
Lichaamsvorm Gewicht Dun Dun
Lichaamsbouw Fysiek Normaal Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Eigenschap Romantisch Romantisch
Eigenschap Vrolijk Vrolijk
Eigenschap Jaloers Jaloers
Bonuseigenschap Eigenschap Verzamelaar Verzamelaar
Doel Doel Freelance Botanicus Freelance botanicus
Overige informatie
Spel DS4BhS Icoon De Sims 4: Beleef het Samen
Bespeelbaarheid Onbespeelbaar
Wereld Windenburg
Jonkvrouw Mimsy Alcorn Shallot is een standaard overleden Sim in Windenburg, een wereld uit De Sims 4: Beleef het Samen. Ze spookt rond in het Van Spooksma Landgoed samen met haar man Bernard.

Alhoewel Mimsy achternaam en zelfs tweede naam bekend is (door verschillende voorwerpenbeschrijvingen in het Van Spooksma Landgoed), heet ze in het spel simpelweg Mimsy.

Tijdens haar leven was ze dol op plantkunde en tuinieren. Ze woonde op het landgoed met haar man Bernard. Het huwelijk tussen de twee was gearrangeerd, maar groeide vervolgens uit tot liefde. Ze heeft het landgoed van faillissement gered tijdens de curryworstcrash van 1892 volgens veschillende bordjes te vinden op het landgoed. Ze overleed voordat ze nageslacht kon voortbrengen in een brand nadat Bernard een schilderij die hij gemaakt had in brand stak, omdat hij er niet tevreden mee was. Mimsy overleed in haar slaap.

In de eetkamer van het landgoed is een portret te vinden van Jonkvrouw Mimsy, de beschrijving zegt het volgende;

"Het aangstaanjagende portret van Jonkvrouw Mimsy Alcorn Shallot is geschilderd in de namiddag voordat ze in haar slaap overleed tijdens een ongelukkige brand op het landgoed. De exacte oorzaak van de brand is nog steeds een mysterie. Tegenwoordig is ze een stuk transparanter. Bezoek Landgoed Van Spooksma en wie weet krijgen jouw Sims de kans om haar... eh... tegen het lijf te lopen?"

Deze dagen kan Mimsy als geest gevonden op het landgoed. Haar meest voorkomende acties zijn werken in haar tuin, lopen door het doolhof en de piano naast de weddingsboog bespelen. Ze wordt ook wel "de groene dame" of "de geestige hovenier" genoemd door locals.

Als Mimsy bewerkt wordt in CES heeft ze geen voor- of achternaam. Ook wordt er meteen een nieuwe Mimsy aangemaakt als de huidige wordt toegevoegd aan het huishouden (door bijv. middel van cheats). Als ze terug menselijk wordt gemaakt, behoudt ze haar geestenkrachten zoals Sims laten schrikken.

SimologieEdit

DS4 Vaardigheid Koken
KokenDS4 088
DS4 Vaardigheid Tuinieren
TuinierenDS4 1010
DS4 Vaardigheid Culinair Koken
Culinair KokenDS4 099
DS4 Vaardigheid Piano
PianoDS4 099