Wikia

Merel van der Jagt
Biografie
Naam Merel van der Jagt
Geslacht Vrouw Vrouw
van der Jagt familie
Relaties Vincent van der MeerVerliefd Geworden
De Sims Levensverhalen Logo
Merel van der Jagt
Biografie
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Mens Sim
Opleiding en carrière
Werk Werkeloos Werkeloos
Uiterlijk
Haarkleur TS2 Brown Hair Bruin
Oogkleur TS2 Blue Eyes Blauw
Huidskleur Skin-tan Getint
Lichaamsvorm Thin Dun
Persoonlijkheid
Wens Family Familie
Levenswens Gouden bruiloft vieren Gouden bruiloft vieren
Sterrenbeeld Vissen Vissen
Verleidelijkheden Glasses Brillen
Black Hair Zwart haar
Afknapper Hats Hoeden
Overige informatie
Spel TSLS Icon De Sims Levensverhalen
Bespeelbaarheid Familiedepot
Buurt Bitwijk

Merel van der Jagt is een belangrijk persoon in Het verhaal van Vincent. Ze is de vriendin van Vincent.

Merel werkt als koffie-serveerster bij de Wassenhoutse Gooilaan, en komt al snel in contact met Vincent nadat hij een slechte versiertruc gebruikt. Later wordt Vincent uitgenodigd op een date naar Park Kloofoord om daar Myshuno te gaan spelen. Mimi is ook in het park met de intentie om de afspraak te verpesten. Nadat Mimi Kitty Pollé had aangespoord om te flirten met Vincent, wordt Merel boos en vertrekt ze. Jelle, de beste vriend van Vincent weet Merel te overtuigen om Vincent een tweede kans te geven, wat ze ook doet. Vincent en Merel hebben verschillende afspraakjes, eentje waarin ze afrekenden met Mimi en haar man Freek.

Vincent nodigt Merel uit voor een afspraakje bij hem thuis. Na televisie te hebben gekeken en te hebben gegeten besluit Vincent om een stukje op zijn gitaar te spelen, en zijn telescoop te laten zien. Merel trekt in bij Vincent en besluiten om samen naar de sterren te kijken. Deze beslissing pakte niet goed uit, en Merel werd verpletterd door Vincent's eigen SimSat9000. Magere Hein arriveert, en de keuze is aan de speler om Merel te herrijzen, en alle aardse bezittingen te verliezen, of om Merel te laten sterven en alle aardse bezittingen behouden.

GalerijEdit