Wikia

De Sims 3 Na Middernacht Logo 2
Matthew Hamming
Matthew Hamming
Matthew heeft alles wat zijn hartje begeert, behalve de liefde. Nu hij wereldberoemd is, blijkt het heel moeilijk te zijn om de ware te vinden. Misschien moet hij op zoek gaan naar iemand die niet graag in de schijnwerpers staat, of zelfs helemaal niet van licht houdt?
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Mens Mens
Hamming familie
Broers of zussen Michael SleepBroer
Opleiding en carrière
Werk Film career icon Met ondersteuning van acteur
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor5-TS3 Zwart
Oogkleur Eye-brown Bruin
Lichaamsvorm Gewicht Dun Dun
Lichaamsbouw Fysiek Gespierd Gespierd
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait flirty Flirterig
Trait goodkisser Geweldige zoener
Trait perfectionist Perfectionist
Trait anti commitment Bindingsprobleem
Trait charismatic Charismatisch
Levenswens LW Supersteracteur Supersteracteur
Sterrenbeeld Kreeft (De Sims 3) Kreeft
Favorieten Favoriet Klassiek Klassiek
Favoriet Lendenbiefstuk Lendenbiefstuk
Favorites color orange Oranje
Sociaal aanzien
Sterrenniveau
5 celebrity stars
Overige informatie
Spel DS3NM Icoon De Sims 3: Na Middernacht
Wereld Bridgeport
Matthew Hamming is een standaard Sim in Bridgeport. Hij is een vijfsterren beroemdheid en daarmee één van de beroemdste Sims uit de stad.

Matthew heeft zijn beroemdheid te danken aan zijn filmcarrière. Hij ziet er dan ook uit als een filmster, erg gespierd en goed gekleed. Hij is goede vrienden met veel vrijgezellen vrouwen in de stad, wat er op doet wijzen dat hij misschien op zoek is naar een relatie (aangezien hij een flirterige Sim is). Zo is hij goede vrienden met Marina Prattle, Caroline Custard en Elvira Slayer. Hij heeft een hekel aan filmregisseur Alan Stanley en is vijanden met Reuben Littler.

Zijn broer Michael Sleep zwerft als een townie rond door Bridgeport. De twee hebben een slechte relatie met elkaar. Waarom de twee niet dezelfde achternaam hebben is niet helemaal duidelijk. Het kan dat één van de twee hun achternaam veranderd hebben (bijv. voor artistieke redenen), of de twee zijn eigenlijk halfbroers. Zijn biografie geeft weer dat Matthew ongelukkig in de liefde is en na een heleboel gebroken harten misschien een andere meer duistere richting opgaan. Het zou goed kunnen dat hier de vampiers mee bedoelt worden. In dat geval zou zijn goede vriendin Elvira Slayer wel eens een geschikte kandidate kunnen zijn.

Matthew heeft een hoop verschillende vaardigheden, zo heeft hij drie punten voor atletisch, vier voor gitaar, vijf voor charisma en schrijven, zes voor piano en zeven voor koken.

Het zou goed kunnen dat Matthew gebaseerd is op de acteur Jon Hamm, gebaseerd op zijn naam, uiterlijk en beroep.

SimologieEdit

Atletisch vaardigheid icoon
AtletischDS3 03
Charisma vaardigheid icoon
CharismaDS3 05
Gitaar vaardigheid icoon
GitaarDS3 04
Culinary career icon
KokenDS3 07
Piano vaardigheid icoon
PianoDS3 06
Schrijven vaardigheid icoon
SchrijvenDS3 05