Wikia

De Sims 3 Beestenbende Logo 2
Marshall familie
Marshall familie
De Marshalls zijn smoorverliefd, hebben een prachtig huis en succesvolle carrières. Op het eerste gezicht lijkt er niets aan de hand te zijn. Maar onder de perfecte buitenkant gaat hun geheime verdriet schuil: ze kunnen maar geen kinderen krijgen. Het wiegje, de speelgoedkist en eetstoel staan ongebruikt stof te vangen, terwijl de Marshalls hun verdriet proberen te verbloemen door zoveel mogelijk huisdieren te adopteren. Pups, kitten, veulens; alle dieren die zorg nodig hebben zijn welkom in hun huis. Zullen ze op een dag toch nog iemand toe kunnen voegen die het gezin helemaal compleet maakt?
Beschrijving
Gezinsleden Felipe Marshall, Kim Marshall, BaBa Marshall, GooGoo Marshall, Oopsie-Daisy Marshall
Kapitaal §2.800
Kavel Adelweg 1813
Moeilijkheid Difficulty2
Overige informatie
Spel DS3B Icoon De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains
De Marshall familie is een standaard familie in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende. Het bestaat uit Felipe Marshall, zijn vrouw Kim, hun veulen GooGoo, hun puppy Baba en hun kitten Oopsie-Daisy.

Desondanks dat Kim en Felipe intens verliefd op elkaar zijn, kunnen ze maar geen kinderen krijgen. Hierdoor adopteerde ze GooGoo, BaBa en Oopsie-Daisy om het gemis van een kind te kunnen vervangen. De namen van de huisdieren kunnen allemaal afgeleid zijn van gebrabbel van baby's, of van babytaal gesproken van ouders naar hun kinderen.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Felipe Marshall
Felipe Marshall
 
Kim Marshall
Kim Marshall