Wikia

Bovennatuurlijk
Marigold Maldano
Marigold Maldano
Oom Terry was het enige bekende familielid van Marigold, maar hij is onlangs overleden tijdens een vervelend incidentje met een muggenzapper. Net als iedereen in de familie Maldanos wordt ook zij bestempeld als 'maf' of 'gestoord', afhankelijk van wie je het vraagt. Marigold heeft een vrolijk, stralend voorkomen, al heeft ze altijd pech in de liefde. Haar meest recente blauwtje liep ze bij Gladsten Farmwell, die haar dumpte nadat ze geprobeerd had om voor hem te koken en daarbij zijn zalm aan liet branden..
Biografie
Geslacht Vrouw Vrouw
Leeftijd TS3-Young-Adult Jongvolwassene
Staat Fee Icoon (De Sims 3) Fee
Maldano familie
Relaties Gladsten FarmwellEx Sims 3
Andere Terry MoldanoBroerVraagteken
Opleiding en carrière
Werk Culinary career icon Chef-patissier
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor1-TS3 Blond
Oogkleur Eye-brown Bruin
Lichaamsvorm Gewicht Dun Dun
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait Supernatural Fan Bovennatuurlijke fan
Trait insane Gestoord
Trait unlucky Pechvogel
Trait frugal Zuinig
Trait flirty Flirterig
Levenswens LW De perfecte moestuin De perfecte moestuin
Sterrenbeeld Kreeft (De Sims 3) Kreeft
Favorieten Favoriet Pop Pop
Favoriet Gebakken Boterham Met Pindakaas En Banaan Gebakken boterham met pindakaas en banaan
Favorites color yellow Geel
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls
Marigold Maldano is een standaard fee in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk.

Marigold werkt in de culinaire carrière als chef-patissier en heeft vijf vaardigheidspunten in koken aan het begin van het spel. Ze heeft er echter nog vier nodig wel ze kans maken op promotie.

Volgens haar biografie heeft Marigold pas net ontdekt dat ze een fee is. Ze werd opgevoed door haar grootmoeder en na diens overlijden erfde zij het huis. Haar enige andere familielid waar iets over bekend is, is haar oom Terry. Hij overleed aan een bizar muggenzapper ongeluk, waar hij waarschijnlijk in gekrompen feevorm tegenaan vloog. Het is mogelijk dat deze oom Terry Terry Moldano uit Starlight Shores is. Terry's achternaam is echter net iets anders gespeld dan die van Marigold en ook overleed hij niet aan een bepaalde vorm van elektrocutie, wat een muggenzapper afgeeft.

Marigold is beste vrienden voor altijd met Helen Hall, beste vrienden met Haley Sumari, goede vrienden met David Pok en Deedee Wynn en vrienden met Alice Fitzgerald. Verder is ze verre vrienden met Malcolm Harris en heeft ze een neutrale relatie met haar ex-vriend Gladsten Farmwell.

Het is mogelijk dat Marigold gebaseerd is op het hoofdpersonage Sookie Stackhouse uit de boekenreeks Sookie Stackhouse Mysteries en tv-serie True Blood, aangezien beiden afstammen van feeën en overleden grootmoeders hebben. Bovendien had Sookie een tijdje een alias in de boeken wat Marigold was. Ook kan de Marigold-Gladsten-Helen driehoeksverhouding een verwijzing zijn naar de Sookie-Sam=Tara driehoeksverhouding in het eerste seizoen van True Blood. Een andere parodie op Sookie is Susie Sackholme, een Sim uit Dragon Valley.

SimologieEdit

Culinary career icon
KokenDS3 05