Wikia

Manon den Hartog
Biografie
Naam Manon den Hartog
Geslacht Vrouw Vrouw
den Hartog familie
Relaties Lars BergmansGetrouwd, Jonas MeesEx-vriendin
Kinderen Ongeboren baby den HartogKind
De Sims Levensverhalen Logo
Manon den Hartog
Biografie
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Mens Sim
Uiterlijk
Haarkleur TS2 Brown Hair Bruin
Oogkleur TS2 Brown Eyes Bruin
Huidskleur Skin-tan Getint
Lichaamsvorm Thin Dun
Persoonlijkheid
Wens Fortune Rijkdom
Levenswens Mogul worden Directeur worden
Sterrenbeeld Ram Ram
Verleidelijkheden Brown Hair Bruin haar
Black Hair Zwart haar
Afknapper Stink Stank
Overige informatie
Spel TSLS Icon De Sims Levensverhalen
Buurt Carré-buurt

Manon den Hartog is de hoofdpersoon in Manon's verhaal van De Sims Levensverhalen. Ze kwam naar de Carré-buurt om te logeren bij haar tante Samantha omdat ze haar baan was kwijtgeraakt. Ze zegt op sommige stukken van het verhaal dat ze de leider van de schaakclub was en voetbal aanvoerder op haar middelbare school. 

Connectie met Vincent's verhaalEdit

De TV serie die Vincent en Merel aan het kijken zijn in Vincent's verhaal, genaamd: Uit liefde of om geld is waarschijnlijk gebaseerd op Manon's verhaal. (Nadat de aflevering voorbij is zegt Merel: Wow! Ik had echt niet verwacht dat haar ex-vriendje haar tante zou ontvoeren!, dat gebeurd ook in het verhaal van Manon). Dat zou dus betekenen dat Manon haar verhaal een televisie serie is in het verhaal van Vincent. Hoewel Manon een baan heeft in de Showbiz kan het zijn dat de 2 verhalen wel rond dezelfde tijd is gebeurd, maar dat Manon een TV serie van haar leven heeft gemaakt. Dat zou dus betekenen dat Vincent's verhaal ergens na het verhaal van Manon afspeelt. Dat is ook de volgorde van de verhalen. Omdat je eerst Manon's verhaal moet spelen voordat je die van Vincent kunt doen.