Wikia

Loveland familie
Beschrijving
Naam Loveland familie
Aantal generaties 2 generaties
De Sims 3 Beestenbende Logo 2
Loveland familie (Appaloosa Plains)
Gracie is een vrije geest, maar op haar werk houdt ze zich in. Vergis je niet; ze vindt het heerlijk om met de kinderen op Crestview School te werken en het geeft haar veel voldoening dat zij hen een duwtje in de juiste richting kan geven. Maar is dat alles wat Gracie te bieden heeft? Wanneer ze geen toetsen aan het nakijken is, droomt ze ervan om als topmodel door het leven te gaan en door een leuke man geschaakt te worden.
Beschrijving
Gezinsleden Gracie Loveland, Babycakes Loveland
Kapitaal §1.500
Kavel Strandboulevard 1938
Moeilijkheid Difficulty2
Overige informatie
Spel DS3B Icoon De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains
De Sims 3 Lunar Lakes Logo
Loveland familie (Lunar Lakes)
Amelia is hard op zoek naar de ware... al lijkt hij helemaal niet op zoek naar haar te zijn! De wereld is vol aantrekkelijke vrijgezellen, maar waarom lijken ze toch helemaal niet in haar geïnteresseerd te zijn?
Beschrijving
Gezinsleden Amelia Loveland
Kapitaal §10.000
Kavel Noordelijke Krater 16
Moeilijkheid Difficulty1
Overige informatie
Spel DS3LL Icoon De Sims 3 Store
Wereld Lunar Lakes
De Loveland familie is een standaard familie in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende en in Lunar Lakes, een wereld uit De Sims 3 Store.

In Appaloosa Plans verschijnt Gracie Loveland met haar kat Babycakes. Alhoewel ze erg veel geeft om de kinderen op haar school, is ze toch op zoek naar de ware liefde in haar leven en zou ze graag topmodel worden.

Een nakomeling van Gracie verschijnt in Lunar Lakes; Amelia Loveland is in deze wereld hard op zoek naar de ware, maar net zoals bij Gracie gaat dat niet zo makkelijk.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Gracie Loveland
Gracie Loveland

Amelia Loveland
Amelia Loveland