Wikia

De Sims 3 Ambities Logo 2
Lolly Racket
Lolly Racket
Lolly weet niet zoveel over het familiebedrijf, maar ze geniet wel van het luxe leventje dat erbij hoort. Zal ze ooit ontdekken wat haar vader doet voor de kost en hoe zal ze daarop reageren?
Biografie
Geslacht Vrouw Vrouw
Leeftijd TS3-Teen Tiener
Staat Mens Mens
Racket familie
Ouders Dennis Racket, Silver Racket
Broers of zussen Shark RacketBroer
Opleiding en carrière
School School Middelbare school
Cijfer 6
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor3-TS3 Bruin
Oogkleur Eye-green Groen
Lichaamsvorm Gewicht Dun Dun
Lichaamsbouw Fysiek Normaal Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait hopelessromantic Hopeloze romanticus
Trait naturalcook Geboren kok
Trait nevernude Nooit naakt
Trait shmoozer Vlotte babbelaar
Favorieten Favoriet Pop Pop
Favoriet Vruchtenparfait Vruchtenparfait
Favorites color red Rood
Overige informatie
Spel DS3A Icoon De Sims 3: Ambities
Wereld Twinbrook
Lolly Racket is een Sim uit De Sims 3: Ambities. Ze woont in Twinbrook met haar ouders Dennis en Silver Racket, haar broer Shark, haar grootouders Max en Marigold Racket en haar oom Bill Racket. Lolly is een tiener en is zeven dagen verwijderd van het worden van een jongvolwassene.

Lolly komt uit een rijke familie met een lange lijn van criminelen, maar ze heeft echter geen idee wat hun "familiebedrijf" precies inhoudt. Ze lijkt een beetje verwend dankzij haar luxe leventje en het maakt haar eigenlijk ook niet echt uit hoe de familie aan zijn geld komt. Het lijkt er op dat Lolly de enige hoop van de criminele kant van de familie is op een eerlijker leven. Haar vervreemde oom Dudley heeft als enig familielid een heel ander pad gekozen dan de rest van zijn familie en werkt in de ordehandhaving, vreemd genoeg heeft Lolly toch een hele slechte relatie met hem. Lolly heeft twee vaardigheidspunten in koken en is kennissen met haar opa Max en vijanden met haar broer Shark. Met de rest van haar familie is ze bevriend.

SimologieEdit

Culinary career icon
KokenDS3 02