Wikia

Dit is een lijst van Sims die alleen genoemd worden in De Sims serie of die niet geschikt zijn voor hun eigen pagina of infobox.

Sims zijn gesorteerd op achternaam.

Inhoud

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Lijst van minder belangrijke SimsEdit

AEdit

  • Alto, Ebenezer - Ebenezer Alto is de stichter van Bridgeport, volgens de buurtbeschrijving.

BEdit

  • Brandsma, Jasmijn - Jasmijn Brandsma is een Sim die in de krant van De Sims 3 genoemd wordt als winnares van de Nationale Prijs voor Veelbelovende Acteurs na het opvoeren van Romeo & Julia. Het artikel suggereert dat ze een Sim van de middelbare school of universiteit is, maar Jasmijn wordt echter zelf nooit in het spel gezien.

CEdit

KEdit

  • Kerkhof, van de, Morgana - Morgana van de Kerkhof

LEdit

  • Landgraaf, Gregory - Gregory Landgraaf
  • Landgraaf, Magnus - Magnus Landgraaf
  • Landgraaf, Veronica - Veronica Landgraaf

NEdit

OEdit

QEdit

  • Quizine, Zebest - Zebest Quizine is de rivaal van Jurgen de Cock, een Sim uit De Sims 2: Vrije Tijd die in het Familiedepot staat. Volgens de familiebiografie heeft Zebest een belangrijk recept van Jurgen gestolen. Zijn naam is overduidelijk een verwijzing naar the best cuisine (de beste keuken).

REdit

  • Rimpelbil, Robert - Robert Rimpelbil

SEdit

  • Spencer, Lydia - Lydia Spencer is de moeder van Alice Spencer-Kim en de ex-vrouw van Dennis Kim. Ze wordt alleen genoemd in de familiebeschrijving en komt verder nergens voor in De Sims 4.