Wikia

De Sims 3 Showtime Logo
Kirstin Law
Kirstin Law
Kirstin is altijd al een donderstraal geweest. Op school werd ze zelfs verkozen tot de leerling die het waarschijnlijk niet zou maken. Nu ze volwassen is probeert ze over de rug van anderen haar geld te verdienen. Het gerucht gaat dat de baas van de onderwereld haar optrommelt, wanneer er behoefte is aan een goede vluchtwagenchauffeuse. Kirsten is stapelgek op Darren Lott en ze is dan ook vaak bij hem in de buurt te vinden. Kirsten is een uitstekende dievegge, waardoor het haar lukt om als stalker onopgemerkt te blijven. Ze wordt nog steeds gezien als de hoofdverdachte van een aantal kunstroven van een paar jaar geleden, maar wegens gebrek aan bewijs heeft niemand haar tot nu toe aan die misdaad kunnen linken.
Biografie
Geslacht Vrouw Vrouw
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Mens Mens
Law familie
Burgerlijkestaat Vrijgezel
Opleiding en carrière
Werk Criminal career icon Vluchtwagen-chaffeusse
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor1-TS3 Blond
Oogkleur Eye-green Groen
Lichaamsvorm Gewicht Dun Dun
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait insane Gestoord
Trait anti art Hekel aan kunst
Trait evil Vals
Trait hotheaded Snel aangebrand
Trait klepto Kleptomaan
Levenswens LW Heerser van het kwaad Heerseres van het Kwaad
Sterrenbeeld Weegschaal (De Sims 3) Weegschaal
Favorieten Favoriet Alternatief Alternatief
Favoriet Tosti Tosti
Favorites color spicebrown Kruidnagelbruin
Overige informatie
Spel DS3S Icoon De Sims 3: Showtime
Wereld Starlight Shores
Kirstin Law is een standaard Sim in Starlight Shores, een wereld uit De Sims 3: Showtime. Ze word beschreven als de dief van de stad en heeft in haar huis een grote hoeveelheid aan tv's en radio's staan.

Kirstin werkt in de misdaad als vluchtwagen-chaffeusse en heeft drie vaardigheidspunten in atletisch. Haar werkprestatie is goed, maar ze heeft echter nog vier punten in atletisch nodig om promotie te kunnen maken. Ze is vrienden met Conrad Anderson en Brandon Woods, verre vrienden met Stardust Woods, heeft een hekel aan Danielle Platt en is vijanden met Evan Best. Alhoewel haar biografie beschrijft dat ze gek op Darren Lott is, kent ze hem niet.

Kirstin heeft een aantal tegenstrijdige dingen, zo beschrijft haar biografie dat ze graag kunst steelt, maar heeft ze de hekel aan kunst eigenschap. Ook wordt ze beschreven als een uitstekende dievegge, terwijl ze "slechts" een vluchtwagen-chaffeusse is en haar levenswens laat weten dat ze de heerseres van het Kwaad wilt worden, en niet een meesterdievegge. Ook is haar achternaam (de wet) het tegenovergestelde van haar beroep.

Ze is één van twee Sims in de De Sims-serie met alleen maar slechte eigenschappen. De andere is Sinbad Rotter.

SimologieEdit

Atletisch vaardigheid icoon
AtletischDS3 03