Wikia

Voor ander gebruik zie Jones familie.
De Sims 3 Roaring Heights Logo
Jones familie
Jones familie (Roaring Heights)
Beverly is een echte fashionista die alles volgens de laatste mode doet. Ze heeft alles onder controle, behalve haar kinderen. Wegens het plotselinge overlijden van haar man staat ze er alleen voor. Haar zoon Edward heeft lak aan de laatste mode, terwijl haar dochter Helen alleen maar naar wat aandacht van Beverly hunkert. Zal Beverly een nieuwe man vinden, zodat ze weer een hecht gezin kunnen vormen? ?
Beschrijving
Gezinsleden Beverly Jones, Helen Jones, Edward Jones
Kapitaal §15.000
Kavel Palmlaan 22
Moeilijkheid Difficulty3
Overige informatie
Spel DS3RH Icoon De Sims 3 Store
Wereld Roaring Heights

De Jones familie is een familie uit Roaring Heights. De familie bestaat uit moeder Beverly Jones en haar twee kinderen Helen en Edward Jones. Robert Jones, een Sim begraven op het kerkhof van Roaring Heights is mogelijk de vader van Helen en Edward, maar dit is alleen maar speculatie.

Volgens de familiebeschrijving is Beverly een echte fashionista, terwijl haar zoon lak heeft aan de nieuwste mode en het enige wat Helen wilt is gewoon wat aandacht van haar moeder.

De Jones familie deelt hun achternaam met nog twee andere families in Bridgeport en Riverview. Hun connectie is echter onbekend.

Het is goed mogelijk dat Beverly gebaseerd is op Joan Crawford en haar twee kinderen Christine en Christopher.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Robert Jones
Robert Jones
 
Beverly Jones
Beverly Jones

Helen Jones
Helen Jones
 
Edward Jones
Edward Jones