Wikia

Jelle Chomsky
Biografie
Naam Jelle Chomsky
Geslacht Man Man
De Sims Levensverhalen Logo
Jelle Chomsky
De populairste inwoner van Bitwijk. Iedereen is dol op Jelle, en iedereen kan Jelle ook RUIKEN. Deze gast hecht weinig waarde aan zijn persoonlijke hygiëne, maar dat kun je toch ook niet echt verwachten van de slechtstbetaalde inwoner van Bitwijk? Hij maakt zich niet druk om zijn rare luchtje; er zijn namelijk belangrijkere dingen in het leven. Plezier en vriendschap bijvoorbeeld. Het is al weer een tijdje geleden dat Jelle voor het laatst een date heeft gehad. Is zijn hart groot genoeg om zijn lichaamsgeur te verbloemen?
Biografie
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Mens Sim
Opleiding en carrière
Werk Werkeloos Werkeloos
Uiterlijk
Haarkleur TS2 Brown Hair Bruin
Oogkleur TS2 Blue Eyes Blauw
Huidskleur Skin-light Licht
Lichaamsvorm Fat Dik
Persoonlijkheid
Wens Popularity Populariteit
Levenswens Sterrenkok worden Sterrenkok worden
Sterrenbeeld Weegschaal Weegschaal
Verleidelijkheden Fatness Dikheid
Full Face Makeup Volledige gezichtsmakeup
Afknapper Formal Wear Avondkledij

Overige informatie
Spel TSLS Icon De Sims Levensverhalen
Buurt Bitwijk

Jelle Chomsky is een belangrijk persoon in Het verhaal van Vincent, en Vincent's eerste beste vriend die in het verhaal voorkomt.

Jelle komt vlak na Mimi's vertrek naar Vincent toe, en geeft hem een nieuwe computer omdat hij de oude heeft gesloopt, en zijn huis in puin heeft achtergelaten. Later nodigt hij Vincent uit voor een avondje bowlen, om zo Mimi uit zijn hoofd te zetten. Bij het bowlen ontmoet Vincent Merel nadat hij werd aangemoedigd door Jelle. Jelle is ook degene die Merel heeft overtuigd om Vincent nog een kans te geven nadat Mimi en Kitty Pollé een nare streek hadden uitgehaald bij Vincent.

Jelle heeft aan het einde van het verhaal een date met Alice Sterrelicht, een Sim waarmee Vincent al eerder een afspraakje mee had. Terwijl het spel suggereert ze een relatie opbouwen, wordt aan het einde van de verhaallijn bekend dat ze elkaar zien ze elkaar als "Net ontmoet".