Wikia

Bovennatuurlijk
James Hoppcraft
James Hoppcraft
James is een wetenschapper in hart en nieren en heeft een afkeer van bovennatuurlijke zaken. Al die magische en mystieke nonsens; dat kan niet gezond zijn! Hij heeft als kind ooit geprobeerd om een toverspreuk te gebruiken, waarop zijn moeder hem een standje gaf en naar kostschool stuurde. Dat was het beste wat James ooit is overkomen, terwijl hij toen pas acht jaar oud was! Na zijn twaalfde gaf hij er de brui aan, maar hij is nog altijd dankbaar voor de discipline en structuur die de school hem bij heeft gebracht. Nu hoopt hij dat gevoel voor structuur ook bij anderen aan te kunnen wakkeren.
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Mens Mens
Hoppcraft familie
Relaties Miriam HoppcraftGetrouwd
Kinderen Alfred HoppcraftZoon
Opleiding en carrière
Werk Science career icon Supergeheim onderzoeker
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor5-TS3 Zwart
Oogkleur Eye-green Groen
Lichaamsvorm Gewicht Normaal Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait perfectionist Perfectionist
Trait neat Netjes
Trait Supernatural Skeptic Bovennatuurlijke scepticus
Trait heavysleeper Vaste slaper
Trait coward Lafaard
Levenswens LW Kruisfokker wezen-robot worden Kruisfokker wezen-robot worden
Sterrenbeeld Stier (De Sims 3) Stier
Favorieten Favoriet Electro Electro
Favoriet Wafels Wafels
Favorites color red Rood
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls
James Hoppcraft is een standaard Sim in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Hij woont daar samen met zijn vrouw Miriam Hoppcraft en hun zoon Alfred.

James werkt in de wetenschap als supergeheim onderzoeker en heeft zeven vaardigheidspunten in inzicht, zes in tuinieren, vijf in handigheid en drie in vissen aan het begin van het spel. Wilt hij promotie kunnen maken moet hij echter nog drie vaardigheidspunten in vissen en handigheid verdienen en vier in tuinieren.

James en zijn vrouw Miriam hebben allebei een hekel aan het bovennatuurlijke en zien zichzelf als een traditioneel gezin. Hun zoon Alfred, is echter door de streken van fee Flora Goodfellow in een fee veranderd. Zijn biografie suggereert dat toen hij jong was wel geïnteresseerd in magie was, maar dat dat door zijn moeder niet geaccepteerd werd.

Alhoewel James zwart haar lijkt te hebben, en grijzend lijkt te zijn, heeft hij goudblond gezichtsbeharing met zelfs wat lichtgroen. De rest van zijn lichaamshaar is ook blond. Dit kan er op wijzen dat James waarschijnlijk zijn haar verft.

Het is mogelijk dat James gebaseerd is op Amerikaanse schrijver Howard Phillips Lovecraft.

SimologieEdit

Handigheid vaardigheid icoon
HandigheidDS3 05
Inzicht vaardigheid icoon
InzichtDS3 07
Tuinieren vaardigheid icoon
TuinierenDS3 06
Vissen vaardigheid icoon
VissenDS3 03