Wikia

De Sims 3 Store Logo
Ivanov familie
Ivanov familie
Oma Kaminski en haar familie hebben al heel wat omzwervingen gemaakt. Toen haar dochter met Yuri Ivanov trouwde en zij twee kinderen kregen, stelde ze voor om een vaste stek te vinden waar ze samen een regelmatig leven konden opbouwen. Zal Riverview boeiend genoeg zijn om het hier uit te houden?
Beschrijving
Gezinsleden Rayna Kaminski, Yuri Ivanov, Nadine Ivanov, Tatiana Ivanov, Dimitri Ivanov
Kapitaal §700
Kavel Knotwilglaan 13
Moeilijkheid Difficulty5
Overige informatie
Spel DS3RV Icoon De Sims 3 Store
Wereld Riverview
De Ivanov familie is een familie uit Riverview, een gratis wereld uit De Sims 3 Store. Het bestaat uit Rayna Kaminski, haar dochter Nadine Ivanov, Nadine's man Yuri en hun twee knderen Tatiana en Dimitri.

De familiebiografie suggereert dat de familie al heel wat omzwervingen heeft gemaakt. Rayna besloot echter dat het tijd was voor iets vaster toen Nadine trouwde en kinderen kreeg. Alhoewel Rayna haar schoonzoon Yuri niet mag, zijn de rest van de familie behoorlijk hecht met elkaar. Hun namen suggereren dat de familie waarschijnlijk van Russische of Bulgaarse afkomst is. Het is ook aannemelijk dat de familie er een redelijk zigeunerleven op nahouden.

De familie woonden waarschijnlijk eerst op Knotwilglaan 17, waar Hal Breckenridge nu woont, aangezien het interieur vrijwel identiek is aan het huidige huis van de familie en bij hun stijl past.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Rayna Kaminski
Rayna Kaminski

Yuri Ivanov
Yuri Ivanov
 
Nadine Ivanov
Nadine Ivanov

Tatiana Ivanov
Tatiana Ivanov
 
Dimitri Ivanov
Dimitri Ivanov