Wikia

De Sims 3 Barnacle Bay Logo
Inktbaard familie
Inktbaard familie
De familie Inktbaard schijnt te zijn verbonden aan een voorouderlijke zeestrijd met een reuzeninktvis. Er gaan verhalen over een enorme rijkdom die bijeen werd geplunderd en vervolgens verloren is gegaan waardoor iedereen de familie een beetje verdacht vindt.
Beschrijving
Gezinsleden Pinkie Paul Inktbaard, Victoria Inktbaard, Aeisha Intkbaard, Marlon Inktbaard,Bart Inktbaard, Pareltje Inktbaard
Kapitaal §22.000
Kavel Oude Visserspad 46
Moeilijkheid Difficulty4
Overige informatie
Spel DS3BB Icoon De Sims 3 Store
Wereld Barnacle Bay
De Inktbaard familie is een standaard familie in Barnacle Bay, een downloadbare wereld van De Sims 3 Store. Het bestaat uit Pinkie Paul Inktbaard, zijn vrouw Victoria, hun twee zonen Marlon en Juan Jr., Marlon's vrouw Aeisha en hun twee kinderen Pareltje en Bart.

De familie is in een vete verwikkeld met de Goudbaard familie, maar wat de reden is is niet helemaal duidelijk. De familiebeschrijving van de familie verteld over een geplunderde en vervolgens verloren schat, terwijl de Goudbaard familie een erg welvarende familie is. Het is dus mogelijk dat de Goudbaard familie deze schat gestolen heeft, dit is echter alleen maar speculatie.

Twee familieleden liggen begraven op het kerkhof van Barnacle Bay; Vera Inktbaard, de zus van Pinkie Paul en Inktie Inktbaard, de broer van Victoria. Dat beiden Sims de achternaam Inktbaard dragen is frappant, aangezien Vera en Inktie normaal gezien geen (biologische) familie van elkaar zijn. Dit kan er op wijze dat de familie aan een zekere vorm van inteelt is verwikkeld. Een andere mogelijkheid is dat de gehele familie de naam verdiend heeft door het doden van het Monster, genoemd in de biografie van Inktie. Een derde Sim genaamd Darla Inktbaard ligt ook begraven op het kerkhof, haar relatie met de familie is echter onbekend.

Het is mogelijk dat de familie gebaseerd is op de piraat Zwartbaard.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Vera Inktbaard
Vera Inktbaard
 
Pinkie Paul Inktbaard
Pinkie Paul Inktbaard
 
Victoria Inktbaard
Victoria Inktbaard
 
Inktie Inktbaard
Inktie Inktbaard

Aeisha Inktbaard
Aeisha Inktbaard
 
Marlon Inktbaard
Marlon Inktbaard
 
Juan Jr Inktbaard
Juan Jr. Inkbeard

Pareltje Inktbaard
Pareltje Inktbaard
 
Bart Inktbaard
Bart Inktbaard