Wikia

De Sims 3 Sunlit Tides Logo
Hoffman familie
Hoffman familie
Hazel houdt meer van haar familie dan ze in woorden kan uitdrukken, maar door haar inzet als ideale echtgenote voor haar succesvolle man en de veeleisende opvoeding van twee geweldige kinderen is ze gestrest en uitgeput geraakt. Hugh stelde voor om een tijdje op een paradijselijk eiland te verblijven en ze heeft deze kans om even te ontspannen met beide handen aangegrepen. Misschien kan ze haar man zelfs een dagje met de kinderen alleen laten... Nu de familie het zo goed heeft, rijst de vraag of er nog wel een reden is voor de familie Hoffman om het eiland te verlaten.
Beschrijving
Gezinsleden Hazel Hoffman, Hugh Hoffman, Helen Hoffman, Hector Hoffman
Kapitaal §45.000
Kavel Lagunastrand 2
Moeilijkheid Difficulty4
Overige informatie
Spel DS3SLT Icoon De Sims 3 Store
Wereld Sunlit Tides
De Hoffman familie is een familie in Sunlit Tides, een wereld uit De Sims 3 Store. Het bestaat uit Hugh Hoffman, zijn vrouw Hazel en hun twee kinderen Helen en Hector Hoffman. Volgens de familiebiografie heeft Hazel een pauze nodig van haar drukke leven als huisvrouw, vandaar dat ze naar het eiland getrokken zijn.

Net zoals een paar andere families in De Sims-serie hebben alle leden van de familie dezelfde initialen, bij de Hoffman familie is dat H.H.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Hugh Hoffman
Hugh Hoffman
 
Hazel Hoffman
Hazel Hoffman

Helen Hoffman
Helen Hoffman
 
Hector Hoffman
Hector Hoffman