Wikia

De Sims 3 Ambities Logo 2
Hi-Tech Vrienden huishouden
Hi-Tech Vrienden huishouden
Maak kennis met de U83R El33t D00Dz! (zzz.U3DZ.sim) Justin "Smack Pod" Kayes speelt op creatieve wijze en is daarom de populairste TarzWarspeler aller tijden. Door de duistere geniepige speelwijze van Wei "Warz Lordz" Keane, is hij een van de publieksfavorieten bij iedere TWConwedstrijd. En dan heb je nog Lang "BlizzEgo" Gyydd. Volgens de statistieken is hij de beste speler uit de geschiedenis. Hij is de officiële leider van de Clan -=U3DZ=-. KAFTW gasten!!!
Beschrijving
Gezinsleden Justin Kayes, Wei Keane, Lang Gwydd
Kapitaal §1.800
Kavel Sterlingstraat 332
Overige informatie
Spel DS3A Icoon De Sims 3: Ambities
Wereld Twinbrook
Het Hi-Tech Vrienden huishouden is een huishouden uit Twinbrook, een wereld uit De Sims 3: Ambities. Het bestaat uit Justin Kayes en zijn huisgenoten Wei Keane en Lang Gwydd.

De naam van het huishouden verwijst naar het feit dat alledrie de computernerd eigenschap hebben. Alhoewel Justin en Lang vrienden zijn, zijn ze slechts bekenden van Wei. Een ander opvallend detail is de vriendschap met de buren; alhoewel Justin en Lang vrienden zijn met Anna-Liza Riddle en vijanden met de Sargeant familie, is dat voor Wei juist andersom. Je kan je hierdoor afvragen waarom Wei in dit huishouden woont; hij is geen vrienden met zijn huisgenoten, maar wel vrienden met hun vijanden en vijanden met hun vrienden.

In hun huis hebben ze een dure TV in de woonkamer, dit omdat ze "Hi-Tech" zijn. De huisgenoten hebben elk hun eigen slaapkamer en die zijn makkelijk te onderscheiden van elkaar. Zo heeft Justin een uitvinderstafel en een dure computer. Lang is een bankhanger en volgens zijn biografie speelt hij graag videospellen, waardoor het aannemelijk is dat de kamer met het spelapparaat van hem is. Wei heeft een kamer met een schaaktafel en een laptop.

Er is een kleine vergissing in de spelling van de familiebiografie, waar Lang's achternaam als "Gyydd" geschreven wordt.

LedenEdit