De Sims 3 Beestenbende Logo 2.png
Hetty Lionheart
Hetty Lionheart.png
Hetty laat zich niet graag een gek kattenvrouwtje noemen, maar ze kan deze bijnaam wel begrijpen. Ze is misschien nou ook weer niet "gek", maar excentriek is ze zeker wel. Ze woont afgezonderd in een stoffige oude Victoriaanse villa, ver van haar buren vandaan. De stadsbewoners gaan haar altijd uit de weg, want niemand zit te wachten op haar klaagzang over de jeugd van tegenwoordig. Het is waarschijnlijk voor iedereen het beste dat ze zich zo op haar katten stort.
Biografie
Geslacht Vrouw Vrouw
Leeftijd TS3-Elder.png Oudere
Staat Mens.png Mens
Lionheart familie
Huisdieren Maria Lionheart, Mothball Lionheart, Pickles Lionheart, Muffin Lionheart
Opleiding en carrière
Werk Retired career.png Gepensioneerd
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor7-TS3.jpg Grijs
Oogkleur Eye-custom.png Geel
Huidskleur Dark skin-TS3.png Donker
Lichaamsvorm Gewicht Normaal.png Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait Cat Person.png Kattenliefhebber
Trait insane.png Gestoord
Trait loner.png Einzelgänger
Trait hydrophobic.png Bang voor water
Trait evil.png Vals
Levenswens LW Heerser van het kwaad.png Heerseres van het Kwaad
Sterrenbeeld Weegschaal (De Sims 3).png Weegschaal
Favorieten Favoriet Kindermuziek.png Kindermuziek
Favoriet Vis Met Patat.png Vis met patat
Favorites color orange.png Oranje
Overige informatie
Spel DS3B Icoon.png De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains

Hetty Lionheart is een standaard Sim in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende. Ze woont daar samen met haar vier katten Maria, Motball, Pickles en Muffin Lionheart.

Hetty is gepensioneerd als proefkonijn in de wetenschapscarrière en ze heeft maar één vaardigheidspunt in charisma. Dit kan er op wijzen dat ze haar baan net had toen ze met pensioen ging aangezien ze nog erg laag op de carrièreladder stond, of dat ze geen interesse had in haar baan. Hetty is dol op haar katten en gaat het liefste alle Sims uit de weg om zoveel tijd te hebben voor deze mooie beestjes. Haar uiterlijk en gezichtsstructuur bevestigen haar obsessie voor katten.

Over het algemeen heeft Hetty een slechte relatie met de gemeenschap van Appaloosa Plains. Vele vinden haar een "gek kattenvrouwtje" en gaan haar liever uit de weg. Ze is verre vrienden met zowel Tate als Esme Curley, één van de oudste bewoners in Appaloosa Plains. Hetty is vijanden met Vera Blackburn, waarschijnlijk omdat Hetty gek is op katten, terwijl Vera veel meer gesteld op honden is.

Hetty is één van de weinige standaard Sims van Appaloosa Plains met de vals eigenschap. De andere twee zijn NPC's Dorothy Button en Mollie Bullock.

Simologie[bewerken | brontekst bewerken]

Charisma vaardigheid icoon.png
Charisma 1