Wikia

De Sims 3 Na Middernacht Logo 2
Hemlock familie
Hemlock familie
De familie Hemlock laat zich niet eenvoudig in een hokje plaatsen, maar door de buren worden ze steevast de familie vol "hippievampiers" genoemd. Morrigan, Wogan en hun kind Belisama zijn dol op plasmafruit en luisteren graag samen als familie naar muziek.
Beschrijving
Gezinsleden Morrigan Hemlock, Wogan Hemlock, Belisama Hemlock
Kapitaal §4.000
Kavel Baaikust 1787
Moeilijkheid Difficulty3
Overige informatie
Spel DS3NM Icoon De Sims 3: Na Middernacht
Wereld Bridgeport
De Hemlock familie is een familie uit Bridgeport. Het bestaat uit Wogan Hemlock, zijn vrouw Morrigan en hun dochter Belisima.

Alle familieleden zijn vampieren die er een hippiebestaan op na houden, zo eten ze graag plasmafruit en luisteren ze samen naar muziek.

Wogan's zus Brigit Hemlock zwerft als een townie door de wereld heen. Ze heeft een slechte relatie met haar broer, wat verklaart waarom ze niet bij het gezin woont. Ook hebben hij en zijn dochter een hekel aan William Fangmann. Gek genoeg is Morrigan juist beste vrienden met hem. Andersom hebben Morrigan en Belisama een hekel aan Jesssica Talon, terwijl Wogan vrienden met haar is. Morrigan en Wogan werken allebei in de misdaad carrière, maar Morrigan is één niveau hoger dan Wogan.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Brigit Hemlock
Brigit Hemlock
 
Wogan Hemlock
Wogan Hemlock
 
Morrigan Hemlock
Morrigan Hemlock

Belisama Hemlock
Belisama Hemlock