Wikia

Grom familie
Beschrijving
Naam Grom familie[DS2]
Grunt familie[DS4]
Aantal generaties 3 generaties
Familievrienden Aagje familie, Siebrand familie
De Sims 2 Logo
Grom Familiefoto
Tank is zijn hele leven onder de duim gehouden door zijn veeleisende vader, generaal Donders Grom. Kan Tank zich bewijzen tegenover zijn veeleisende vader op deze militaire thuisbasis?
Beschrijving
Gezinsleden Generaal Donders Grom, Tank Grom, Rex Grom, Ernst Grom
Kapitaal §7.225
Kavel Nergensnaaropweg 51
Overige informatie
Spel The Sims 2 Icon De Sims 2
Buurt Vreemdvoort
De Sims 4 Galerij Logo
250px
The Grunts from Sims 2 Strangetown are back just in time to celebrate the launch of Sims 4 StrangerVille! Tank has always lived under the hard thumb of his father, Grand Marshal Buzz Grunt. In this domesticated boot camp, can Tank prove his worth to this demanding Dad? How will Ripp and Buck fair in a family not quite their 'style'? Celebrate the 19th year of The Sims with these classic characters.
Beschrijving
Gezinsleden Buzz Grunt, Lyla Grunt, Tank Grunt, Ripp Grunt, Buck Grunt
Kapitaal §28.000
Overige informatie
Spel DS4 Icoon De Sims 4 Galerij
Bespeelbaarheid Downloadbaar
De Grom familie[DS2] of de Grunt familie[DS4] is een militaire familie uit Vreemdvoort in De Sims 2, en een downloadbare familie in de De Sims 4 Galerij. De familie bestaat uit vader Generaal Donders Grom en zijn zonen Tank, Rex en Ernst. Tank bewondert zijn vader en hoopt later net zoals hij te worden, Rex is meer geïnteresseerd in romantiek en kleine Ernst valt eigenlijk overal een beetje buiten. Generaal Donders vrouw Lidia Grom scheidde van hem en was later op mysterieuze wijze overleden op de kavel van Olijfje Siebrand.

Generaal Donders en Tank zijn vijanden met de Aagje familie omdat ze zo raar zijn en de Smit familie omdat ze aliens zijn. Rex doet hier niet aan mee want hij is bevriend met Jacco Smit, ook de jongste zoon Ernst houdt zich niet aan de famillievete, hij is bevriend met Irene Smit.

Het huisnummer van de Grom familie (51) verwijst hoogstwaarschijnlijk naar Area 51, een topgeheime militaire basis van de Amerikaanse luchtmacht, het woestijn-achtige landschap van Vreemdvoort versterkt deze vergelijking.

De familie verscheen op 21 maart 2019 op de Galerij als officiële download onder hun Engelse naam. Dit voor het negentien-jarige bestaan van De Sims-serie.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

De Sims 4

Buzz Grunt
Buzz Grunt
 
Lyla Grunt
Lyla Grunt

Tank Grunt
 
Ripp Grunt
 
Buck Grunt

De Sims 2 Sjabloon:Stamboom Grom