Wikia

DS4 Granite Falls Paginacover
Granite Falls
Sub-wereld in DS4IdN Icoon
De Sims 4 In de Natuur Logo
Granite Falls
Granite Falls kaart
Neem je Sims mee op vakantie om van een strak blauwe lucht en een frisse berggeur te genieten! Zet je tent op, verken de bossen en ervaar de wonderen van de natuur…zoals een Sim in een berenpak?
Naam Granite Falls
Spel DS4IdN Icoon De Sims 4: In de Natuur
GF Icoon
Granite Falls (Graniet Valleien) is een sub-wereld die is geïntroduceerd bij de uitgave van De Sims 4: In de Natuur. Sims kunnen hier op vakantie voor zeven dagen. Sims die het natuurliefhebber doel hebben krijgen vaak de wens om Granite Falls te bezoeken.

BuurtenEdit

Granite Falls heeft twee buurten en één geheime kavel.

Geheime KavelEdit

KavelsEdit

AccommodatieEdit

Nationale ParkEdit

Reizen en uitnodigingenEdit

Sims kunnen makkelijk naar Granite Falls reizen door het gebruiken van de telefoon of computer en daar op 'Reizen' te klikken. Vreemd genoeg kunnen kinderen ook een vakantie organiseren. Sims kunnen maximaal zeven andere Sims mee nemen op vakantie. Dit kunnen Sims binnen en buiten het huidig gespeelde huishouden zijn. Mochten Sims van een ander huishouden echter een baan of school hebben, zullen ze de vakantie verlaten en niet meer terugkomen (ze zijn wel nog te vinden in de 'normale' huidige wereld). Hetzelfde geldt voor Sims die in de 'hoofd'wereld een uitdaging aangaan.

TriviaEdit

  • De wereld zou eerst eigenlijk Misty Pines heten, maar werd hernoemd naar Granite Falls.