Wikia

Bovennatuurlijk
Goodfellow familie
Goodfellow familie
Feeën zijn van nature heel nieuwsgierig naar menselijke Sims en de Goodfellows vormen hierop geen uitzondering. De dartele Flora staat aan het hoofd van deze ondeugende familie, die dankzij haar al een paar keer in aanraking is gekomen met menselijke Sims. Zo hebben ze simpele grapjes uitgehaald, maar ook uitgebreide sociale experimenten! Hun meest indrukwekkende prestatie is een 'adoptiefoutje' waardoor Linda Rogers met een geadopteerde fee zit opgescheept, terwijl de Goodfellows zich over een menselijke Simbaby mogen ontfermen. Zal de opvoeding van Fawn, hun menselijke peuter, hen niet boven het hoofd gaan groeien?
Beschrijving
Gezinsleden Flora Goodfellow, Dahlia Goodfellow, Pip Goodfellow, Fawn Goodfellow
Kapitaal §4.500
Kavel Bosbessenlaan 404
Moeilijkheid Difficulty4
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls
De Goodfellow familie is een standaard feeën familie in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Het bestaat uit het getrouwde stel Pip en Dahlia Goodfellow, Pips moeder Flora Goodfellow en hun geadopteerde menselijke dochter Fawn Goodfellow.

Fawn zou eigenlijk geadopteerd worden door Linda Rodgers, maar door een feeënstreek van Pip of Flora, of van beiden, kwam Fawn bij hen terecht.

De familie is waarschijnlijk gebaseerd op het personage Robin Goodfellow, van Shakespeare's Een Midzomernachtdroom. Hiermee staan ze indirect in verbinding met stadsgenoten Oberon en Titania Summerdream, wiens personages ook in het stuk van Shakespeare voorkomen.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Flora Goodfellow
Flora Goodfellow

Pip Goodfellow
Pip Goodfellow
 
Dahlia Goodfellow
Dahlia Goodfellow

Fawn Goodfellow
Fawn Goodfellow