Wikia

De Sims 3 Ambities Logo 2
Goode en Bad huishouden
Goode en Bad huishouden
Niemand weet hoe Goodwin en Sinbad ooit huisgenoten zijn geworden. Ze zijn zo verschillend, dat het één groot raadsel is hoe ze gelukkig samen kunnen wonen. Maar het lot heeft bepaald dat Goodwin de komende dagen in een netelige situatie zal verkeren. Alleen Sinbad zal hem hierbij kunnen helpen.
Beschrijving
Gezinsleden Goodwin Goode, Sinbad Rotter
Kapitaal §1.500
Kavel Pokerlaagdreef 14
Moeilijkheid Difficulty2
Overige informatie
Spel DS3A Icoon De Sims 3: Ambities
Wereld Twinbrook
Het Goode en Bad huishouden is een huishouden uit Twinbrook, een wereld uit De Sims 3: Ambities. Het bestaat uit Goodwin Goode en zijn huisgenoot Sinbad Rotter.

Goodwin en Sinbad zijn elkaars tegenpolen. Dit is zichtbaar in hun biografie, eigenschappen en zelfs kleding. De familiebiografie vermeldt ook dat het een raadsel is hoe de twee ooit huisgenoten geworden zijn. De twee zijn waarschijnlijk vijanden van elkaar, omdat ze zo verschillend zijn.

Hun naam is een woordspeling op "good and bad" (goed en slecht).

Eén mogelijke reden dat de twee nog bij elkaar wonen is dat Goodwin een relatie heeft met Jenni Jones-Brown en zij is zwanger van hun eerste kindje. Aangezien de twee niet getrouwd zijn is het aannemelijk dat het kind een ongelukje is. Dit wordt in veel culturen als iets slechts gezien, wat kan verklaren waarom Goodwin de hulp van Sinbad nodig heeft.

LedenEdit