Wikia

Gniep familie
Beschrijving
Naam Gniep familie[DS2][DS3]
Beaker familie[DS4]
Aantal generaties 3 generaties
Familievrienden Aagje familie, Siebrand familie
De Sims 2 Logo
Gniep familie
Wat voor experimenten voeren de snode Lodewijk en Cleo Gniep uit op hun arme buurman Nerveus Figuursma? Zullen deze geheime plannen van invloed zijn op de carrière van Cleo?
Beschrijving
Gezinsleden Lodewijk Gniep, Cleo Gniep, Nerveus Figuursma
Kapitaal §2.466
Kavel Transformatorhof 1
Overige informatie
Spel The Sims 2 Icon De Sims 2
Buurt Vreemdvoort
De Sims 3 Aurora Skies Logo
Gniep familie3
De familie Gniep hebben toegankelijke wetenschap en een toegankelijke samenleving in een hoog vaandel staan. Gundrun en Bjorn waren de vooraanstaande knappe koppen op het gebied van geavanceerde geotechnologieën die de stad hebben gevormd. Nu ze twee jonge kinderen hebben, overwegen ze hun liefde voor de wetenschap naar een andere stad te verhuizen. Maar dat mag uiteraard geen doorsnee plek zijn...
Beschrijving
Gezinsleden Bjorn Gniep, Gundrun Gniep, Loki Gniep, Erin Gniep
Kapitaal §15.000
Kavel Steenweg 6
Moeilijkheid Difficulty4
Overige informatie
Spel DS3AS Icoon De Sims 3 Store
Wereld Aurora Skies
De Sims 4 Galerie Logo V2
250px
What experiments are the highly secretive and less than neighborly Loki and Circe Beaker performing on poor Nervous Subject? Is it true 'their' children are clones? Will this secrecy affect Circe's career ambitions? What makes Nervous Subject worth experimentation?
Beschrijving
Gezinsleden Loki Beaker, Circe Beaker, Atom Beaker, Ceres Beaker, Nervous Subject
Kapitaal §28.000
Overige informatie
Spel DS4 Icoon De Sims 4 Galerij
Bespeelbaarheid Downloadbaar
De Gniep familie[DS2][DS3] of Beaker familie[DS4] is een standaard familie in Vreemdvoort uit De Sims 2 en Aurora Skies in De Sims 3 Store. De familie verscheen op 21 maart 2019 op de Galerij als officiële download onder hun Engelse naam. Dit voor het negentien-jarige bestaan van De Sims-serie.

BiografieEdit

De Sims 2Edit

Lodewijk Gniep woont samen met zijn vrouw Cleo in Vreemdvoort. Ze zijn geniale wetenschappers en zijn de uitvinders van carrière- en wensbeloningen. Deze testen ze veelvoudig uit op hun proefkonijn en huisgenoot Nerveus Figuursma. Lodewijk's zus Esther woont in het Singels huishouden en is te vinden in het familiedepot van de buurt. De familie Gniep heeft een vete met de familie Aagje. Dit is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat Vincent Aagje Cleo's eerste liefde was.

Lodewijk en Esther zijn vermoedelijk van Scandinavische afkomst. Cleo zou van Griekse afkomst kunnen zijn.

De Sims 3 StoreEdit

Bjorn Gniep woont samen met zijn vrouw Gundrun en twee kinderen Loki en Erin in Aurora Skies, een wereld uit De Sims 3 Store. Bjorn en Gundrun worden beschreven als hoog intelligente Sims, met een voorliefde voor de wetenschap. Nu ze twee kinderen hebben denken ze er over na om naar een andere plek te verhuizen. Dit verwijst naar dat Loki (Lodewijk in De Sims 2) en Erin (Esther) later in Vreemdvoort wonen.

Net zoals vele andere families die eerst in De Sims 2 verschijnen dragen de Gniep familie in De Sims 3 (deels) hun Engelse naam, waarom dit zo is is onbekend. Waarschijnlijk is dit een fout van de spelontwikkelaars.

De Sims 3: Vooruit in de TijdEdit

Hoofdartikel: De Gnieptweeling huishouden

In De Sims 3: Vooruit in de Tijd verschijnen Atom Gniep en Ceres Gniep. Hun familiebeschrijving vertelt dat door een mislukt experiment de tweeling de toekomst in is gestuurd en hun oude vertrouwde Vreemdvoort kwijt waren. Er wordt ernstig naar gehint dat de tweeling een cloon experiment van Lodewijk waren. Cleo is dus niet hun moeder.

De Sims 4Edit

Loki en Circe verschijnen met hun tweeling Atom en Ceres op de Galerij. Gezien de leeftijd van Atom en Ceres speelt het zich af na De Sims 2 maar voor De Sims 3: Vooruit in de Tijd. Ook is het opvallend dat Nervous nog bij de familie woont.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

De Sims 3

Bjorn Gniep (De Sims 3)
Bjorn Gniep
 
Hillegonda Gniep (De Sims 3)
Gundrun Gniep

Lodewijk Gniep (De Sims 3)
Loki Gniep
 
Esther Gniep
Erin Gniep

Atom Gniep
Atom Beaker
 
Ceres Gniep
Ceres Beaker

De Sims 4

Loki Beaker
Loki Beaker
 
Circe Beaker
Circe Beaker

Atom Beaker (De Sims 4)
Atom Beaker
 
Ceres Beaker (De Sims 4)
Ceres Beaker

De Sims 2 Sjabloon:Stamboom Gniep