Wikia

Eigenschap ME Gerechtigd
Gerechtigd is een eigenschap in De Sims Middeleeuwen: Piraten en Adel. De eigenschap past niet bij toegewijd en gildevijand.

Gerechtigde Sims hebben het idee dat ze boven de rest staan en ze verspillen geen tijd aan minderwaardige zaken

KenmerkenEdit

  • Je Sim kan eens per dag toelage ophalen bij de boodschapperspost, want alleen sukkels moeten voor hun geld werken.
  • Je Sim zal sneller een band opbouwen met andere Sims met deze eigenschap.
  • Kennelijk kunnen gerechtigde Sims het ook goed vinden met Gildeleden maar relaties met andere Sims opbouwen zal moeizamer gaan.
  • Gerechtigde Sims krijgen de negatieve gemoedstoestand "Walgend van omgeving" met -10 concentratie wanneer ze door het Koninkrijk wandelen. Het maakt niet uit als al de gebouwen zijn geplaatst. Deze gemoedstoestand krijgen ze ook wanneer ze in gebouwen zijn met voorwerpen met een lage omgevingsscore.
  • Aan de andere kant staat dat gerechtigde Sims "Genieten van de fijne dingen" wat ze +15 concentratie geeft. Dit kunnen ze krijgen door voorwerpen met een hoge omgevingsscore te "Bekijken" en wanneer ze in gebouwen zijn met voorwerpen met een hoge omgevingsscore.
  • Ook kunnen gerechtigde Sims via de interactie "Eigenschap" de "Fijne dingen bespreken".