Wikia

De Sims 3 Beestenbende Logo 2
Gavin Pinkerton
Gavin Pinkerton
Gavin kreeg de koude schouder van de beroemdheden waar hij eerst nog dikke maten mee was. Hij besloot daarom om naar het platteland te trekken, waar het leven wat rustiger verloopt. In de wereld van de plastische chirurgie staat er zoveel o het spel, dat er geen ruimte is voor fouten. Door één klein foutje en een slepende rechtszaak raakte hij zijn baan en zijn goede reputatie kwijt. Wolfsons Ziekenhuis zag de kans schoon om hem binnen te halen. Hij zal wel weer helemaal onderaan moeten beginnen.
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Mens Mens
Pinkerton familie
Burgerlijkestaat Vrijgezel
Opleiding en carrière
Werk Medical career icon Ambulance-medewerker
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor1-TS3 Blond
Oogkleur Eye-blue Blauw
Lichaamsvorm Gewicht Normaal Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait anti art Hekel aan kunst
Trait hydrophobic Bang voor water
Trait clumsy Klunzig
Trait charismatic Charismatisch
Trait easilyimpressed Makkelijk onder de indruk
Levenswens LW Gerenommeerd chirurg Gerenommeerd chirurg
Sterrenbeeld Tweeling (De Sims 3) Tweeling
Favorieten Favoriet Klassiek Klassiek
Favoriet Koekjes Koekjes
Favorites color aqua Blauwgroen
Overige informatie
Spel DS3B Icoon De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains
Gavin Pinkerton is een standaard Sim in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende. Hij woont daar alleen in een groot huis aan de rand van de stad.

Gavin werkt in de medische carrière als ambulance-medewerker. Hij heeft vijf vaardigheidspunten in koken en twee in inzicht. Hij moet zijn inzicht verbeteren wil hij promotie maken. Voordat hij in Appaloosa Plains woonde was hij een plastisch chirurg, maar door een fout was hij genoodzaakt om de stad te verlaten. Het is goed mogelijk dat de fout die hij gemaakt heeft bij een chirurgische van Imogen Pelly was.

Gavin is bevriend met Bertram en Patricia Bedlington en vijanden met Sofia Martingaleen Vallari Christina.

Hij heeft twee tegenstrijdige eigenschappen, namelijk makkelijk onder de indruk en hekel aan kunst. Door het uitkomen van nieuwe uitbreidingspakketten en patches is het goed mogelijk dat hij daarom maar vier eigenschappen heeft in plaats van de gebruikelijke vijf.

SimologieEdit

Inzicht vaardigheid icoon
InzichtDS3 02
Culinary career icon
KokenDS3 05