Wikia

Bovennatuurlijk
Gator Wolff
Gator Wolff
Garot Wolff maakt zijn naam meer dan waar, want hij is fel als een alligator, temperamentvol als een wolf en heeft net als deze dieren nauwelijks zelfbeheersing. Erica vindt ook dat haar jongste telg "een beetje wild" is, maar geldt dat niet voor alle jongens van die leeftijd? Dat kan wel zo zijn, maar voor de meeste ouders komt er na twee, drie jaar wel weer een eind aan de pittige peutertijd. Veel inwoners van Moonlight Falls geloven dat het kind letterlijk door wolven is opgevoed! Met zijn unieke karakter heeft Gator ongetwijfeld een spannend leven voor zich. Hij zal waarschijnlijk berucht worden door alle stunts die hij nog uit gaat halen.
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Toddler Peuter
Staat Weerwolf Icoon (De Sims 3) Weerwolf
Wolff familie
Ouders Dwayne Wolff, Erica Wolff
Broers of zussen Wilhemina WolffZus, Waylon WolffBroer
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor1-TS3 Blond
Oogkleur Eye-brown Bruin
Lichaamsvorm Gewicht Normaal Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait slob Slons
Trait exitable Overenthousiast
Sterrenbeeld Ram (De Sims 3) Ram
Favorieten Favoriet Kindermuziek Kindermuziek
Favoriet Koekjes Koekjes
Favorites color red Rood
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls
Gator Wolff is een standaard weerwolf in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Hij woont daar samen met zijn ouders Erica en Dwayne Wolff, zijn zus Wilhemina en broer Waylon Wolff.

Gator is aan het begin van het spel al zindelijk. Hij is goede vrienden met zijn grootvader Pappy Wolff, vader Dwayne en broer Waylon, vrienden met zijn moeder Erica, zijn zus Wilhemina en Pip en Dahlia Goodfellow. Gator en zijn familie is familie van Thornton en Morgana Wolff uit Sunset Valley, wat hun exacte familieband is, is echter onduidelijk.

In zijn biografie wordt Gator foutief Garot genoemd.