Wikia

De Sims 3 Beestenbende Logo 2
Fox familie
Fox familie
De familie Fox stamt af van de inheemse bewoners van Appaloosa en gaat respectvol om met het land. De familieleden zijn erg gehecht aan hun privacy. Ze hebben een groot stuk land opgeëist dat vaak onder water loopt. Deze vruchtbare grond is uitermate geschikt gebleken voor het verbouwen van gewassen. Hun boerderij is uitgegroeid tot de meest welvarende boerderij van de stad en de familie is trots op hun met de hand gebouwde huis. De familie kan in eigen onderhoud voorzien, maar het zou goed zijn als de familieleden zich ook eens in andere sociale kringen zouden begeven.
Beschrijving
Gezinsleden Shawnee Fox, Cheyenne Fox, Dakota Fox, Willow Fox, Bramble Fox, Shep Fox
Kapitaal §15.000
Kavel Woelwijk 27
Moeilijkheid Difficulty2
Overige informatie
Spel DS3B Icoon De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains
De Fox familie is een standaard familie in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende. Het bestaat uit Shawnee Fox, zijn vrouw Cheyenne , hun peuter Dakota, hun hond Shep en hun twee paarden Willow en Bramble. Cheyenne is zwanger van hun tweede kind.

De familie zijn afstammelingen van de inheemse bevolking van Appaloosa Plains, en hebben allemaal een naam die afkomstig is van de Indianen van Amerika. De namen van hun huisdieren zijn echter gebaseerd op verschillende natuuraspecten.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Shawnee Fox
Shawnee Fox
 
Cheyenne Fox
Cheyenne Fox

Dakota Fox
Dakota Fox
 
Vraagteken
Ongeboren Baby Fox