Wikia

DS4V Afbeelding 2
Forgotten Hollow
Wereld in DS4V Icoon
De Sims 4 Vampieren Logo
Forgotten Hollow
Forgotten Hollow
De mist filtert het beetje zonlicht dat tijdens de korte dagen in Forgotten Hollow te zien is. Ontrafel de geheimen die dit slaapstadje voor jou in petto heeft.

Naam Windenburg
Spel DS4V Icoon De Sims 4: Vampieren
FH Icoon

Forgotten Hollow  (Vergeten Holte) is een wereld geïntroduceerd in De Sims 4: Vampieren. Het is een eeuwen oude wereld die een mix is van Victoriaanse en oud-Transsylvaanse architectuur. De wereld ligt bedorven onder grafstenen, dorre bladeren en een vreemde mist. Ook bevat het waterspuwers en andere stenen standbeelden. De wereld bestaat uit maar één buurt waar vijf kavels op staan, met de centrale plaza als middelpunt. Hier staat een standbeeld van Vlad, de oprichter van Forgotten Hollow.

De wereld is uniek vergeleken met anderen in De Sims 4, omdat de avonden aanzienlijk langer duren dan andere werelden. Het is dus veel fijner voor vampieren om in een wereld te wonen zoals Forgotten Hollow, zodat ze niet zo snel verbranden door de zon.

Families Edit

Graaf Vladislaus Straud de Vierde is de laatste afstammeling die in Villa Straud woonde. Vreemd genoeg ziet zijn nageslacht, dat hier sinds de stichting van Forgotten Hollow woont, er vrijwel precies hetzelfde uit als hij.
§20.000
Vladislaus Straud
Broer en zus Vatore zijn een paar jaar geleden in Forgotten Hollow gaan wonen en proberen er hun thuis van te maken. Dit kan een behoorlijke uitdaging zijn omdat ze niet bepaald op de beste voet staan met Vladislaus Straud. Als je ze ernaar vraagt, doen ze het af met een verschil in culinaire smaak.
§20.000
Caleb Vatore, Lilith Vatore

KavelsEdit

Lege KavelsEdit

BewoondEdit

OnbewoondEdit