Wikia

Bovennatuurlijk
Flora Goodfellow
Flora Goodfellow
Flora heeft het tot haar eigen persoonlijke missie verheven om menselijke emoties te leren begrijpen en heeft daarom al verschillende sociale experimenten op menselijke Sims uitgevoerd. Sommige van deze experimenten zijn niets meer dan simpele geintjes, zoals het wegtoveren van één enkele sok uit de droger, het verplaatsen van een bos sleutels die net nog op de gebruikelijke plek lag en die ene grap waarbij je iemand op de verkeerde schouder tikt. Flora voelt zich wel een beetje schuldig over het incidentje waarbij ze de peuter van de familie Hoppcraft per ongeluk in een fee veranderde, maar vindt het ook spannend om van een afstandje toe te kunnen kijken hoe de boel zich gaat ontwikkelen. Eén geintje steekt met kop en schouders boven alle andere uit: het schenken van een feeënkind aan die vriendelijke Linda Rogers, om vervolgens zelf een menselijke baby in huize Goodfellows te verwelkomen.
Biografie
Geslacht Vrouw Vrouw
Leeftijd TS3-Elder Oudere
Staat Fee Icoon (De Sims 3) Fee
Goodfellow familie
Kinderen Pip GoodfellowZoon
Opleiding en carrière
Werk Werkeloos Werkeloos
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor7-TS3 Grijs
Oogkleur Eye-grey Grijs
Huidskleur Tan skin-TS3 Getint
Lichaamsvorm Gewicht Normaal Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait lovesoutdoors Houdt van buiten
Trait innapropriate Onaangepast
Trait familyoriented Op familie gericht
Trait frugal Zuinig
Trait greenthumb Groene vingers
Levenswens LW De perfecte moestuin De perfecte moestuin
Sterrenbeeld Kreeft (De Sims 3) Kreeft
Favorieten Favoriet Klassiek Klassiek
Favoriet Herfstsalade Herfstsalade
Favorites color orange Oranje
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls
Flora Goodfellow is een standaard fee in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Ze woont daar samen met haar zoon Pip Goodfellow, diens vrouw Dahlia en haar menselijke kleindochter Fawn.

Flora is werkeloos en heeft negen vaardigheidspunten in tuinieren aan het begin van het spel. Ze is beste vrienden met Fawn, goede vrienden met haar zoon Pip en vrienden met Dahlia en Chauncey Grimm.

Flora houdt enorm van grappen en grollen en is verantwoordelijk voor de enorme oren van Rick Durwood. Ook is ze verantwoordelijk voor haar eigen kleindochter, die ze omwisselde met de kleine fee Sophie Rodgers, de adoptiedochter van Linda Rodgers.

Ze is meestal de eerste Sim die overlijdt, soms al drie of vier dagen na het starten van het spel. Flora's naam en die van haar kleindochter Fawn zijn hoogstwaarschijnlijk een verwijzing naar flora en fauna.

SimologieEdit

Tuinieren vaardigheid icoon
TuinierenDS3 09