Wikia

Bovennatuurlijk
Felicity MacDuff
Felicity MacDuff
Felicity is een naïeve jonge Sim die erg opkijkt tegen haar tweelingbroers en smakelijk om hun grappen en grollen moet lachen. Helaas liep een geintje waarbij de broers haar haar zomaar kleddernat maakten een beetje uit de hand, waardoor Felicity nu als de dood is voor water. Behalve haar angst voor water is Felicity nergens bang voor. Ze durft best alleen op pad te gaan en deinst nergens voor terug. Soms zijn haar ouders verschrikkelijk bezorgd om haar! Felicity is zich er nog niet van bewust dat ze dezelfde heksenkrachten als haar vader en broer Jules heeft. En haar krachten zouden die van de andere twee nog weleens omver kunnen blazen!
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Child Kind
Staat Heks Icoon (De Sims 3) Heks
MacDuff familie
Ouders Flint MacDuff, Joanie MacDuff
Broers of zussen Joe MacDuffBroer, Jules MacDuffBroer, Faith MacDuffZus, Ongeboren baby MacDuffKind
Opleiding en carrière
School School Basisschool
Cijfer 6
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor3-TS3 Bruin
Oogkleur Eye-blue Blauw
Lichaamsvorm Gewicht Dik Dik
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait brave Dapper
Trait innapropriate Onaangepast
Trait hydrophobic Bang voor water
Sterrenbeeld Steenbok (De Sims 3) Steenbok
Favorieten Favoriet Kindermuziek Kindermuziek
Favoriet Tosti Tosti
Favorites color aqua Blauwgroen
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls
Felicity MacDuff is een standaard heks in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Ze woont daar samen met haar ouders Joanie en Flint MacDuff, haar broers Joe en Jules en zus Faith. Haar moeder Joanie is zwanger van haar vijfde kind.

Felicity heeft geen vaardigheden aan het begin van het spel. Ze is goede vrienden met haar broer Jules, vrienden met haar ouders en zus Faith en heeft een hekel aan haar broer Joe.

Haar goede relatie met Jules en de slechte relatie met Joe is vreemd, aangezien Jules een grap met Felicity uithaalde waardoor ze nu bang voor water is. Dit kan een fout van de spelontwikkelaars zijn. Felicity deelt precies dezelfde eigenschappen met Jules.

Felicity is waarschijnlijk gebaseerd op het personage Ron Wemel uit de Harry Potter-serie.