Wikia

Bovennatuurlijk
Durwood familie
Durwood familie
Voor de buitenwereld moet de familie Durwood heel wat jaloezie opwekken met de prachtige woning, twee schattige kinderen en een vader met een topbaan. Toch is het allemaal minder perfect dan het lijkt, want de schoonmoeder staat afkeurend tegenover de partnerkeuze van haar dochter en het feit dat de twee kinderen altijd hun zin krijgen. Zal het de familie Durwood lukken om de goede vrede in huis te bewaren, of gaat de bom nog een keer barsten?
Beschrijving
Gezinsleden Doreen Caliente, Rick Durwood, Serena Durwood, Zoe Durwood, Zack Durwood
Kapitaal §4.000
Kavel Bosbessenlaan 431
Moeilijkheid Difficulty4
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls
De Durwood familie is een standaard familie in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Het bestaat uit Doreen Caliente, haar dochter Serena, Serena's man Rick Durwood en hun twee kinderen Zoe en Zack Durwood.

Doreen en Serena zijn beiden heksen en tot Doreen's afkeur is haar dochter Serena getrouwd met een menselijke Sim, om vervolgens ook twee mensen kinderen te krijgen.

De familie is een parodie op de familie Stephens uit de Amerikaanse televisieserie Bewitched. Dit hebben ze gemeen met de Claremont familie uit Lucky Palms, wat vrij uniek is in De Sims-serie.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Doreen Caliente
Doreen Caliente

Rick Durwood
Rick Durwood
 
Serena Durwood
Serena Durwood

Zoe Durwood
Zoe Durwood
 
Zack Durwood
Zack Durwood