Wikia

De Sims 3 Midnight Hollow Logo
Doe familie
Doe familie
Jane is een perfecte huisvrouw die er van top tot teen stralend uitziet met haar nette kapsel en haar modieuze en ietwat conservatieve jurk. Ze is netjes, zorgzaam, gek op haar kinderen en kan heerlijke varkensrollades maken! John maakt ondertussen flink carrière op kantoor. Hij voelt zich geslaagd in het leven en gesteund door zijn familie. Hij werkt hard, maar komt op tijd weer naar huis om zijn kinderen wijze levenslessen bij te brengen en bij te kletsen met zijn vrouw. Dit gezin heeft absoluut geen duistere geheimen. Zo lang je maar niet in de kelder komt...
Beschrijving
Gezinsleden John Doe, Jane Doe, Joseph Doe, Jennifer Doe, James Doe, Ongeboren Baby Doe
Kapitaal §30.000
Kavel Zwaluwstraat 25
Moeilijkheid Difficulty5
Overige informatie
Spel DS3MH Icoon De Sims 3 Store
Wereld Midnight Hollow

De Doe familie is een standaard familie in Midnight Hollow. Het bestaat uit de succesvolle zakenman John Doe, zijn vrouw Jane Doe en hun drie kinderen Joseph, Jennifer en James. Kort nadat het spel start is het zichtbaar dat Jane zwanger is van hun vierde kind.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

John Doe
John Doe
 
Jane Doe
Jane Doe

Joseph Doe
Joseph Doe
 
Jennifer Doe
Jennifer Doe
 
James Doe
James Doe
 
Vraagteken
Ongeboren Baby Doe

TriviaEdit

  • De naam John of Jane Doe wordt vaak gebruikt als de identiteit van iemand onbekend is, bijvoorbeeld bij een ongeval of een moord.
  • De initialen van alle familieleden zijn J.D.
  • De familie portreteert een 'typische' familie waarin de vrouw het huishouden doet en voor de kinderen zorgt terwijl de man werkt en het geld verdient.