Wikia

De Sims 4 Honden en Katten Logo
Delgato familie
Delgato familie
Supriya geniet van haar baan als voltijds moeder, maar ze vindt het steeds moeilijker om haar droom om dierenarts te worden te negeren. Zeker nu de eigenaar van het Brindleton Hospootaal de zaak wil verkopen. Haar echtgenoot Justin heeft haar altijd gesteund en biedt keer op keer aan om met werken te stoppen zodat ze haar droom kan najagen. Maar kan Supriya hem werkelijk vertrouwen de huiselijke vrede tussen Blue en Bartholomew te bewaren? Om nog maar te zwijgen over Pierce en Evie!
Beschrijving
Naam Delgato familie
Gezinsleden Justin Delgato, Supriya Delgato, Pierce Delgato, Evie Delgato, Blue, Bartholomew A. Bittlebun, Sr.
Kapitaal §45.672
Kavel Château Frise
Overige informatie
Spel DS4HK Icoon De Sims 4: Honden en Katten
Wereld Brindleton Bay
De Delgato familie is een standaard familie in Brindleton Bay, een wereld geïntroduceerd in De Sims 4: Honden en Katten. De familie bestaat uit Supriya Delgato, haar man Justin, hun twee kinderen Pierce en Evie, hun hond Blue en hun kat Bartholomew A. Bittlebun, Sr..

Surpriya geniet van haar leven als voltijds moeder, maar kan de drang om dierenarts te worden maar niet negeren. Ze heeft erger haar handen vol met alle leden in dit huishouden.

Hoogstwaarschijnlijk is Bartholomew de ouder van Bartholomew A. Bittlebun, Jr., een kitten die bij de Lynx familie woont.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Justin Delgato
Justin Delgato
 
Supriya Delgato
Supriya Delgato

Pierce Delgato
Pierce Delgato
 
Evie Delgato
Evie Delgato