Wikia

DS4MR Afbeelding 1
De Sims 4: Magisch Rijk
Game pack voor DS4 Icoon V2

DS4MR Icoon
De Sims 4: Magisch Rijk is het achtste game pack voor De Sims 4. Het werd uitgebracht op 10 september 2019.

BeschrijvingEdit

De Sims 4 Magisch Rijk Logo

KenmerkenEdit

ONTDEK DE BUURT Er wacht een bovennatuurlijke wereld op je Sims en als ze eenmaal op het geheime portaal stuiten, wordt de ware magie pas onthuld. Voer acties uit met totemdieren, spreek spreuken over de Sims om je heen uit en brouw drankjes voor vrienden en vijanden.

LEER TOVEREN Lees klassieke werken, zorg dat toverexperts je Sim trainen en word een toverSim door een missie te voltooien. Verzamel en spreek spreuken uit om Sims te laten vechten, eten te maken of zelfs anderen in voorwerpen te veranderen. Maak drankjes om Sims verliefd te laten worden, ongewenste vloeken te verwijderen of voor eeuwig en altijd te leven!

KIES JOUW TOTEMDIER Een etherisch wezen, of beschermer, zal jouw Sim helpen om de toverSim te worden die hij of zij wil zijn. Roep als persoonlijke beschermer een draak, fee of totemdier op die het beste bij de persoonlijkheid van je Sim past en bedenk een creatieve naam.

KIES VOOR EEN BETOVERENDE LOOK Zwaai je toverstokje in de meest bijzondere outfits. Zo zijn er overdreven ensembles voor het roeren in de ketel en iets subtielere versies voor het uitspreken van nieuwe spreuken. Verzamel toverstokjes en bezemstelen om de look helemaal af te maken en richt ruimtes in met betoverende voorwerpen.

GalerijEdit