Wikia

DS4IdN Afbeelding 2
De Sims 4: In de Natuur
Game pack voor DS4 Icoon V2

DS4IdN Icoon V2
De Sims 4: In de Natuur is het eerste game pack van De Sims 4 generatie en is uitegebracht op 13 januari 2015. Het voegt een nieuwe bestemming toe; Granite Falls, nieuwe voorwerpen, kleding, nieuwe carrières en nieuwe interacties.

Vergelijkbaar met De Sims 3: Wereldavonturen, De Sims 2: Op Reis en The Sims: Op Vakantie kunnen Sims op vakantie. Echter focust deze game pack zich meer op kamperen, en kan dus enigszins vergeleken worden met Drie Meren van Op Reis.

BeschrijvingEdit

De Sims 4 In de Natuur Logo V2
Ga met je Sims kamperen en op verkenning in Granite Falls, een gloednieuwe bestemming in De Sims 4 In de Natuur!

KenmerkenEdit

Er staan je Sims nieuwe verrassingen te wachten in de wildernis. Verken de gloednieuwe bestemming Granite Falls en neem je Sims uit kamperen, vertel spookverhalen rond het kampvuur, zing liedjes en geniet van tal van andere nieuwe activiteiten!

  • Verken de gloednieuwe bestemming Granite Falls. Je Sims kunnen nu aan hun alledaagse bestaan ontsnappen en de dennengeur van Granite Falls opsnuiven. Staar naar de sterrenhemel en laat de fantasie van je Sims op hol slaan of speel een ontspannen potje Hoefijzers. Of je kunt kijken welke avonturen de braamstruiken voor jou in petto hebben. Je hoeft je in ieder geval geen moment te vervelen in Granite Falls!
  • Zet het perfecte kamp op. Geen kampeertocht is compleet zonder de juiste spullen. Zorg dat je Sims een tent en outdoorkleding hebben. Trakteer je Sims op geroosterde marshmallows en vertel de spannendste, wonderbaarlijkste of angstaanjagendste verhalen.
  • Maak exotische brouwsels als plantkundige. Verbeter de plantkundevaardigheid van je Sim om tal van handige mengels te maken zoals insectenafweermiddel en een brouwsel om de gespannen Sim te kalmeren. Deze nieuwe vaardigheid komt van pas als Sims wilde planten identificeren om te kijken of ze giftig of eetbaar zijn.

GalerijEdit