Wikia

De 86ste patch voor De Sims 4 is uitgegeven op 3 oktober 2019. Deze patch update het spel naar versie 1.56.52.1020 voor de PC en 1.56.52.1220 voor Mac.

Officiële patch opmerkingenEdit

We hebben een paar nieuwe kostuums voor je Sims-collectie! Robotkostuums voor volwassen mannelijke en vrouwelijke Sims zijn nu beschikbaar via Creëer-een-Sim.

Daarnaast hebben we een aantal problemen verholpen waarmee we hopelijk jullie gamebeleving verbeteren.

-SimGuruGnome

Algemene problemen

  • Naar binnen gerichte deuren die zijn ingesteld op 'Deur voor iedereen op slot doen' gaan nu ook echt op slot.
  • Het proberen te plaatsen van een ruimte terwijl je de De Sims 3-camera gebruikt vertelt spelers niet langer dat 'Daken niet in een afgesloten ruimte kunnen worden geplaatst'.
  • Sims worden niet langer jaloers wanneer Sims met de eigenschap 'versierder' in hun bijzijn romantische acties uitvoeren met andere Sims.
  • De cheat "clock._set_milliseconds_per_sim_second" leidt niet langer tot het crashen van de game. Mocht je toevalig weten wat deze cheat doet, laat het SimGuruNinja dan ook even weten.

Stedelijk Leven

  • We hebben een probleem verholpen waarbij niet-begroete Sims onuitgenodigd je appartement binnenliepen.

Word Beroemd

  • Sims in de acteercarrière die bezig zijn met een klus en de interactie 'Regisseur vertellen klaar te zijn om op te treden' hebben geannuleerd, worden niet langer geblokkeerd om de interactie in gang te zetten.

Eiland Leven

  • Sims krijgen niet langer de gemoedstoestand 'Plotstelinge kou' na het drinken van een aantal kavadrankjes.