De Sims 2: Seizoenen
De Sims 2: Seizoenen

The Sims 2 Seasons Icon.png

De Sims 2: Seizoenen is het vijfde uitbreidingspakket voor De Sims 2. Het is uitgebracht op 2 maart 2007.

Beschrijving[bewerken | brontekst bewerken]

De Sims 2 Seizoenen Logo.png

Geniet van de vier seizoenen met je Sims in De Sims™ 2 Seizoenen!

Je Sims kunnen nieuwe seizoensgebonden activiteiten ondernemen, waaronder sneeuwbalgevechten houden, vuurvliegjes vangen of in bladerhopen springen. Haal de familiebanden aan in de winter, laat de romantiek de vrije teugel in de lente, verdiep vriendschappen in de zomer of geef je carrière een boost in de herfst.

Je Sims kunnen nu het hele jaar door nieuwe loopbanen verkennen en nieuwe talenten ontwikkelen, maar pas op voor bevriezing, niesbuien, verbranding door de zon of andere onverwachte effecten die het gevolg kunnen zijn van het weer!

Trek je Sims de juiste kleren aan of accepteer de gevolgen!

Kenmerken[bewerken | brontekst bewerken]

  • Profiteer van elk seizoen: De seizoenen hebben invloed op de relaties, verlangens, angsten en het humeur van je Sims.
  • Nieuwe activiteiten om samen met andere Sims te doen: Nieuwe manieren om plezier te hebben met je Sims, hun families en vriend(inn)en! Bouw een sneeuwpop, neem een duik in het zwembad, gooi een balletje, of ga schaatsen.
  • Pluk de vruchten van de noeste arbeid van je Sims: Oogst het hele jaar door fruit en groenten, en maak onder meer liefdes-, energie- en vitaminedrankjes.
  • Leer nieuwe vaardigheden: Word lid van de tuinvereniging! Je krijgt nuttige tuintips, die je heel wat opleveren. Vang verse vis voor de barbecue, maar pas op voor een onverwachte vangst!
  • Verdiep je in 6 nieuwe carrières: Smachten je Sims naar het boeiende leven van een avonturier of gamer? Of misschien zijn ze meer geïnteresseerd in muziek, rechten, journalistiek of onderwijs? In elke nieuwe carrière kun je leuke beloningen verdienen, zoals een heavy-metalgitaar.
  • Kleed je naar het seizoen: Trek je Sims kleding aan die past bij het seizoen, zoals winterjassen, handschoenen, oorwarmers, regenjassen of zomerjurkjes.
  • Leuke nieuwe voorwerpen: bepaal het seizoen met de weermachine, kweek fruit en groente in de plantenkas, krabbel een paar baantjes op de schaatsbaan, doe een wens bij de waterput en maak het zwembad nog leuker met een glijbaan.

Spelmogelijkheden[bewerken | brontekst bewerken]

Carriere Schrijver DS4.png
Dit onderdeel moet uitgebreid worden.
Deze pagina heeft nog meer informatie nodig. Kan jij deze pagina verbeteren? bewerk de pagina dan meteen!

Seizoenen[bewerken | brontekst bewerken]

Het Weer[bewerken | brontekst bewerken]

Hoofdartikel: Het weer.

Temperatuur[bewerken | brontekst bewerken]

Tuinieren[bewerken | brontekst bewerken]

Vissen[bewerken | brontekst bewerken]

PlantSim[bewerken | brontekst bewerken]

Hoofdartikel: PlantSim.

Galerij[bewerken | brontekst bewerken]