Wikia

De Sims 3 Beestenbende Logo 2
Curley familie
Curley familie
"Knoop dit maar goed in je oren: NEE, deze grond is niet te koop!" - Dit zijn de eerste en enige woorden die politici en zakenlui zullen horen wanneer ze Tate Curley een bezoekje brengen. Als afstammeling van de stichters van de stad heeft Tate een mooi optrekje geërfd aan de hoofdstraat. Doordat de druk van de buitenwereld op Tate en Esme steeds meer toenam, werd het stel steeds introverter en gereserveerder. Ze bouwden schuttingen om ongewenste bezoekers buiten te houden. Zij die toch door weten te dringen in deze vesting, zullen een schat aan informatie en allerlei oude voorwerpen die de geschiedenis van het oude westen vertellen aantreffen.
Beschrijving
Gezinsleden Tate Curley, Esme Curley, Petunia Curley
Kapitaal §7.000
Kavel Teugelvierlaan West 206
Moeilijkheid Difficulty2
Overige informatie
Spel DS3B Icoon De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains
De Curley familie is een standaard familie in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende. Het bestaat uit Tate Curley, zijn vrouw Esme en hun kat Petunia.

Volgens de familiebeschrijving woont de familie van Tate al generaties op dezelfde plek, en weigeren ze om deze plek te verlaten. Ze hebben verschillende schuttingen geplaatst zodat geen enkele ongewenste bezoeker binnen kan komen.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Tate Curley
Tate Curley
 
Esme Curley
Esme Curley