Wikia

De Sims 3 Beestenbende Logo 2
Cruz Martingale
Cruz Martingale
Cruz vond het heerlijk om in Bridgeport te wonen. Hij had fijne vrienden, leuke hobby's en hij was er zelfs in geslaagd om de ruzies tussen zijn ouders te negeren. Maar sinds zijn moeder zijn vader op straat heeft gezet, staat zijn leven totaal op z'n kop. Hij moest gedwongen verhuizen naar het platteland en is nu tussen Sims terecht gekomen waar hij helemaal niets mee heeft, terwijl hij zelf net een leeftijd heeft bereikt waarop je juist niet de vreemde eend in de bijt wilt zijn. Bovendien moet hij het maar slikken dat zijn moeder de hele tijd andere kerels mee naar huis neemt. Wat kan deze puber in nood hier nou aan doen?
Biografie
Geslacht Vrouw Vrouw
Leeftijd TS3-Teen Tiener
Staat Mens Mens
Martingale familie
Ouders Sofia Martingale
Huisdieren Marney Martingale
Opleiding en carrière
School School Middelbare school
Cijfer 6
Werk Mausoleum Clerk Grafspecialist
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor5-TS3 Zwart
Oogkleur Eye-brown Bruin
Huidskleur Tan skin-TS3 Getint
Lichaamsvorm Gewicht Normaal Normaal
Lichaamsbouw Fysiek Gespierd Gespierd
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait slob Slons
Trait vehicleenthusiast Voertuigenliefhebber
Trait vegetarian Vegetariër
Trait grumpy Humeurig
Sterrenbeeld Kreeft (De Sims 3) Kreeft
Favorieten Favoriet Alternatief Alternatief
Favoriet Sushi Sushi
Favorites color red Rood
Overige informatie
Spel DS3B Icoon De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains
Cruz Martingale is een standaard Sim in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende. Hij woont daar samen met zijn moeder Sofia Martingale en hun paard Marney.

De familie is verhuisd vanuit Bridgeport, een stad uit De Sims 3: Na Middernacht. Aangezien het verschil tussen de enorme stad en het kleine dorpje dat Appaloosa Plains is erg groot is, heeft Cruz veel moeite om zich aan te passen aan de gemeenschap en heeft hij het gevoel dat hij niks gemeen heeft met de meeste Sims.

Cruz werkt deeltijds in het mausoleum als grafspecialist en heeft acht vaardigheidspunten in schrijven.Hij is goede vrienden met zijn moeder, vijanden met Marney het paard en beste vrienden voor altijd met Maisy Miller.

Hij schijnt het vervelend te vinden dat zijn moeder telkens nieuwe mannen mee naar huis neemt.

SimologieEdit

Schrijven vaardigheid icoon
SchrijvenDS3 08