De Sims Wiki
Advertisement
De Sims Wiki
De Sims 3 Lunar Lakes Logo.png
Cross familie
Cross familie (Lunar Lakes).png
Patricia en Alexander vinden allebei macht, welvaart en invloed extreem belangrijk en dat is dan ook waar hun relatie vooral op gestoeld is. Jammer dat ze minder om romantiek en kameraadschap geven. Patricia vindt het vooral belangrijk om goed voor de dag te komen, zodat ze verdere voortgang binnen haar politieke carrière kan boeken. Alexander brengt daarentegen al zijn dagen in het lab door. Zal de vlam tussen deze twee Sims weer aangewakkerd kunnen worden, of blijven ze onder één dak langs elkaar heen leven?
Beschrijving
Gezinsleden Alexander Cross, Patricia Cross
Kapitaal §10.000
Kavel Meteorenstraat 144
Moeilijkheid 2 van de 6
Overige informatie
Spel DS3LL Icoon.png De Sims 3 Store
Wereld Lunar Lakes

De Cross familie is een standaard familie in Lunar Lakes, een wereld uit De Sims 3 Store. Het bestaat uit Patricia Cross en haar man Alexander.

Patricia en Alexander zijn beiden op hun eigen manier erg bezig met het regeren van de stad, die hun voorvader Anthony Cross heeft opgebouwd. Patricia, Alexander (en Anthony) zijn waarschijnlijk een afstammeling van Odessa Verbaan, een Sim uit Barnacle Bay die in de Engelse versie van het spel Odessa Cross heet. Ook is er een maatschappelijk werkster in Lunar Lakes genaamd Miriam Cross, haar relatie met de familie is onbekend.

Familieleden[]

Stamboom[]

Odessa Verbaan.png
Odessa Verbaan

Vraagteken.png
Anthony Cross

Alexander Cross.png
Alexander Cross
 
Patricia Cross.png
Patricia Cross
 
Miriam Cross.png
Miriam Cross

Advertisement