Wikia

De Sims 3 Beestenbende Logo 2
Country Cowpokes huishouden
Country Cowpokes huishouden
Chuck Hobble heeft er genoeg van om telkens weer moeite te moeten doen om ergens op te mogen treden en iedere nacht in een stoffige hotelkamer te slapen. Zijn lichaam begint tegen deze wilde levensstijl te protesteren. Iedereen weet dat het leven van een rodeocowboy niet over rozen gaat, maar het heeft zo zijn voordelen om als B-ster neer te strijken in een stadje als Appaloosa. Hij is ingetrokken bij zijn goede vriend Johnny, een countryzanger die ook geen gezin om zich heen heeft door zijn turbulente leven. Als ze geen verhalen aan elkaar aan het vertellen zijn over groupies, dan zijn ze waarschijnlijk hun paarden aan het verzorgen. Hun bestaan is een stuk rustiger geworden.
Beschrijving
Gezinsleden Chuck Hobble, Johnny Johnson, Shadow Hobble, Freebird Johnson
Kapitaal §23.000
Kavel Hoefijzersteeg 192
Moeilijkheid Difficulty3
Overige informatie
Spel DS3B Icoon De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains
Het Country Cowpokes huishouden is een standaard huishouden in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende. Het bestaat uit de twee huisgenoten Johnny Johnson en Chuck Hobble en hun twee paarden Shadow en Freebird.

Chuck en Johnny zijn goed bevriend met elkaar, maar hebben ook allebei een oogje op Honey Darnell, wat nogal wat spanning op kan opleveren in het huishouden.

LedenEdit