Wikia

Bovennatuurlijk
Chauncey Grimm
Chauncey Grimm
Chauncey is een bekroond schrijver, die sinds zijn kindertijd al gefascineerd is door bovennatuurlijke zaken. Het bovennatuurlijke heeft hem geïnspireerd om zijn succesvolle novelle 'Feeën in het echt' te schrijven. Hij is pas verhuisd naar Moonlight Falls, om daar onderzoek te doen en ideeën voor verhalen te krijgen. Chauncey is van plan om over het bijzondere stadje te schrijven, waar bovennatuurlijke wezens en menselijke Sims zij aan zij door het leven gaan. Hij was van plan om maar heel even te blijven, maar het bevalt Chauncey zo goed om Moonlight Falls al fietsend te verkennen, dat hij nog wel even wil blijven. Misschien wordt Chauncey ooit zelf nog een bovennatuurlijk wezen!
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Young-Adult Jongvolwassene
Staat Mens Mens
Grimm familie
Burgerlijkestaat Vrijgezel
Opleiding en carrière
Werk Journalism career icon Weerman
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor3-TS3 Bruin
Oogkleur Eye-brown Bruin
Lichaamsvorm Gewicht Normaal Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait Supernatural Fan Bovennatuurlijke fan
Trait bookworm Boekenwurm
Trait hydrophobic Bang voor water
Trait nevernude Nooit naakt
Trait computerwhiz Computernerd
Levenswens LW Beroemd nieuwslezer Beroemd nieuwslezer
Sterrenbeeld Kreeft (De Sims 3) Kreeft
Favorieten Favoriet Alternatief Alternatief
Favoriet Hamburger Hamburger
Favorites colorrishgreen Klavergroen
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls
Chauncey Grimm is een standaard Sim in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Hij is gek op bovennatuurlijke verhalen en is de schrijver van Feeën in het echt, een boek dat in de boekenwinkel gekocht kan worden.

Chauncey werkt in de journalistiek als weerman en heeft drievaardigheidspunten in charisma en zes in schrijven aan het begin van het spel. Wilt hij promotie maken en dichterbij het voltooien van zijn levenswens willen komen moet hij echter nog vier vaardigheidspunten in charisma en drie in schrijven verdienen.

Chauncey is beste vrienden voor altijd met Rainflower Ivy, goede vrienden met Doreen Caliente, Flint MacDuff en Serena Durwood, vrienden met Flora Goodfellow, Argus Brown en Dante Morganthe. Hij is verre vrienden met Helen Hall en heeft een hekel aan Rick Durwood.

Volgens Chauncey is hij een afstammeling van de Duitse verhalenvertellers, de Gebroeders Grimm. Het kan dat Chauncey gebaseerd is op het personage Nick Burkhardt uit de Amerikaanse televisieserie Grimm.

SimologieEdit

Charisma vaardigheid icoon
CharismaDS3 03
Schrijven vaardigheid icoon
SchrijvenDS3 06