Wikia

De Sims 3 Showtime Logo
Charlie Ray Buckshot
Charlie Ray Buckshot
Charlie heeft al zijn hele leven hier gewoond en is in deze stad uitgegroeid tot een succesvolle countryzanger. Hij heeft al talloze top 10-hits op zijn naam staan. Vanwege bindingsangst leidde hij tot zijn 40e een vrijgezellenbestaan. Toen leerde hij Madeline kennen, met wie hij na een paar weken gedate te hebben al trouwde. Na hun zilveren bruiloft wilde Madeline plotseling van Charlie scheiden. Er zat voor Charlie niets anders op dan voorlopig maar in het tuinhuis te gaan wonen. Charlie begrijpt nog steeds niet wat de reden van de scheiding was, maar hij vermoedt dat de jongen die het zwembad schoonmaakt er iets mee te maken zou kunnen hebben.
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Elder Oudere
Staat Mens Mens
Buckshot familie
Relaties Madeline BuckshotGescheiden
Opleiding en carrière
Werk Singer career icon Vocale Legende
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor7-TS3 Grijs
Oogkleur Eye-green Groen
Lichaamsvorm Gewicht Normaal Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait brave Dapper
Trait unlucky Pechvogel
Trait anti commitment Bindingsprobleem
Trait partyanimal Feestbeest
Trait Naturalbornperformer Geboren artiest
Levenswens LW Professioneel schrijver Professioneel schrijver
Sterrenbeeld Steenbok (De Sims 3) Steenbok
Favorieten Favoriet Alternatief Alternatief
Favoriet Lendenbiefstuk Lendenbiefstuk
Favorites color aqua Blauwgroen
Overige informatie
Spel DS3S Icoon De Sims 3: Showtime
Wereld Starlight Shores
Charlie Ray Buckshot is een standaard Sim in Starlight Shores, een wereld uit De Sims 3: Showtime. Hij woont daar alleen in het tuinhuis van zijn ex-vrouw Madeline Buckshot.

Charlie Ray oefent het beroep als zanger uit en is een Vocale Legende. Hij heeft nog geen vaardigheden aan het begin van het spel. De enige relaties die Charlie Ray heeft zijn allemaal negatief. Zo heeft hij een licht negatieve relatie met zijn ex-vrouw Madeline, heeft hij een hekel aan Brandon Woods en is hij vijanden met de nieuwe vriend van zijn ex Finnegan Sawyer.

Als Levensweg is geïnstalleerd loopt Charlie Ray vaak met een wandelstok. Zijn naam kan een verwijzing zijn naar Amerikaanse countryzanger Billy Ray Cyrus.