Wikia

De Sims 3 Ambities Logo 2
Castor familie
Castor familie
Toen Bob het profiel van Bev voor de eerste keer tegenkwam op een datingsite, wist hij meteen dat zij de ware was. Op hetzelfde moment werd zijn profiel vliegensvlug door de spamfilter gepompt. Toen Bev het lachende gezicht van Bob op haar beeldscherm zag, was ook zij meteen verkocht. Hij vroeg haar tijdens hun derde afspraakje ten huwelijk en de rest is geschiedenis. Maar zal het hen lukken om de geheimen van hun "perfecte huwelijk" geheim te houden, nu die deugniet van een Jeffrey aan computers begint te sleutelen? Wat zullen de buren er wel niet van zeggen?
Beschrijving
Gezinsleden Robert Castor, Beverly Castor, Jeffrey Castor, Thomas Castor
Kapitaal §2.600
Kavel Zoetwaterlaan 32
Moeilijkheid Difficulty3
Overige informatie
Spel DS3A Icoon De Sims 3: Ambities
Wereld Twinbrook
De Castor familie is een familie uit Twinbrook, een wereld uit De Sims 3: Ambities. Het bestaat uit Robert Castor, zijn vrouw Beverly en hun twee zonen Jeffrey en Thomas.

Robert en Beverly hebben elkaar ontmoet op een datingsite, hun huis, kleding, gedrag en het feit dat de familie geen computer heeft laat de familie meer lijken op een typische sitcom van de jaren '50. Robert is de broodwinner van de familie en wordt beschreven als strikt en traditioneel. Beverly heeft hetzelfde zicht op het traditionele leven en volbrengt de rol van de huisvrouw. De jongste zoon Thomas wordt gezien als een herrieschopper, met een goed hart. De enige uitzondering is tienerzoon Jeffrey, die kwaadaardige trekjes toont en vijanden is met zijn familie.

Een Sim met de naam B. Vernon Castor ligt begraven en ligt naast de diner van Twinbrook. Zijn relatie met de familie is echter onbekend. Het kan dat hij de vader van Robert is.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

B Vernon Castor
B. Vernon Castor

Robert Castor
Robert Castor
 
Beverly Castor
Beverly Castor

Jeffrey Castor
Jeffrey Castor
 
Thomas Castor
Thomas Castor