Wikia

DS4SL Afbeelding 3
Britechester
Wereld in DS4S Icoon
De Sims 4 Studentenleven Logo
Britechester
Britechester kaart
Begin aan een nieuw hoofdstuk voor je Sim aan de historische Universiteit van Britechester of het moderne Foxbury Instituut. Neem je intrek in een studentenkamer op of buiten de campus in het uitnodigende stadje Gibbs Hill. Verken al fietsend Britechester, breng wat tijd door in de gemeenschappelijke studentenruimte en blok voor tentamens in de bibliotheek. Moedig je medestudenten aan tijdens een gezamenlijk evenement en draag de schoolkleuren om te laten zien hoe trots je Sim is.
Naam Britechester
Spel De Sims 4: Studentenleven
BC Icoon
Britechester is een wereld die geïntroduceerd is in De Sims 4: Studentenleven. Het bevat twee campussen; de Universiteit van Britechester en het Foxbury Instituut. De wereld is gebaseerd op Engeland.

FamiliesEdit

Ekram en Eleanore wonen hun hele leven al in Gibbs Hill. Van jonge tortelduifjes tot een groot gezin en uiteindelijk een welverdiend pensioen. Eleanore vind het geweldig om elk semester nieuwe studenten te begroeten, maar Ekram vindt het niet altijd even fijn dat die jongvolwassenen hun rustige dorpje verstoren. Nog maar pas geleden is hun kleinkind Rohan bij hen ingetrokken om zich voor te bereiden op een leven als student. Rohan is bijna klaar met de middelbare school en zal dan moeten beslissen naar welke universiteit hij wil gaan.
§25.000
Ekram Elderberry, Eleanore Elderberry, Rohan Elderberry
Cameron Fletcher is bijzonder leergierig, maar sociaal gezien een tikkeltje onhandig. Met wat aanmoediging in de juiste richting heeft Cameron het studentenleven echter zo onder de knie.
§4.000
Cameron Fletcher
Julia en Becca zijn al sinds de kleuterschool de beste vriendinnen. Waar Julia is, is Becca en niemand kan zich voorstellen dat ze afzonderlijk van elkaar naar de universiteit zouden gaan. Nu ze beiden aan een heel nieuw avontuur beginnen, is het aan de twee hartsvriendiennen om te kijken of hun vriendschap wel bestand is tegen al deze veranderingen.
§5.000
Julia Wright, Becca Clarke
Angela en Lotte Plezant hebben hun intrek in een oud familiehuis in Gibbs Hill genomen om aan de prestigieuze universiteiten in Britechester te studeren. Hun band als tweeling zal behoorlijk op de proef worden gesteld als ze proberen om hun verschillen te overwinnen. Vanwege hun studies zitten ze al op twee verschillende universiteiten en het is de vraag of ze constant ruzie zullen maken, of samen kunnen werken om deze nieuwe uitdagingen in hun leven het hoofd te kunnen bieden.
§20.000
Lotte Plezant, Angela Plezant

NPC'sEdit

Overleden SimsEdit

BuurtenEdit

Britechester bestaat uit drie buurten.

KavelsEdit

Er zijn in totaal dertien kavels in Britechester, inclusief twee studentenruimtes, zes universiteitshuizen, één bibliotheek, één bar en drie woonkavels.

BewoondEdit

OnbewoondEdit

StudentenhuizenEdit

Foxbury InstituutEdit

Universiteit van BritechesterEdit

Openbare KavelsEdit