Wikia

De Sims 4 Logo V2
Bob Pancakes
Bob Pancakes
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Young-Adult Jong Volwassene
Staat Mens Sim
Pancakes familie
Relaties Eliza PancakesGetrouwd
Kinderen Iggy PancakesZoon
Opleiding en carrière
Werk Carriere Culinair DS4 Cateraar
Uiterlijk
Haarkleur DS4 Haar Zwart Zwart
Oogkleur DS4 Oog Bruin Bruin
Huidskleur DS4 Huid 22 Donker
Lichaamsvorm Gewicht Dik Dik
Persoonlijkheid
Eigenschappen Eigenschap Slons Slons
Eigenschap Somber Somber
Eigenschap Einzelgänger Einzelgänger
Bonuseigenschap Eigenschap Smaakessentie Smaakessentie
Doel Doel Meesterkok Meesterkok
Overige informatie
Spel DS4 Icoon V2 De Sims 4
Wereld Willow Creek

Bob Pancakes is een standaard Sim geïntroduceerd in Willow Creek, een buurt in De Sims 4. Hij is getrouwd met Eliza Pancakes, maar volgens de familiebiografie loopt het huwelijk tussen de twee niet zo goed. Opmerkelijk is dat de twee een gewone relatiescore hebben, net zoals alle andere getrouwde koppels in het spel. Het zou eventueel kunnen dat hun verschillende eigenschappen hun huwelijk in de weg gaat zitten.

Bob is een jong volwassene die 20 dagen verwijderd is van het worden van een volwassene. Hij heeft het voedsel-master chef doel en werkt in de horeca carrière. Hij heeft drie vaardigheidspunten in zowel koken als mixologie en één punt in videogamen.

Het is mogelijk dat Bob is gebaseerd op Gijs Groentje; de Engelse variant van Gijs heet ook Bob en zijn beide getrouwd met een vrouw wiens naam afgeleid is van Elizabeth (Eliza en Betty). Bovendien zijn Bob Pancakes' slordige gewoontes en zijn fysiek vergelijkbaar met Gijs in The Sims, terwijl zijn haar- oog- en huidskleur vergelijkbaar is met de The Sims (spelcomputer) en De Sims 2: Huisdieren (spelcomputer).

Bob is de protagonist van de Blijf Maf trailer voor De Sims 4, die hem beschrijft als de "minst interessante Sim ter wereld" en hem afbeeldt als een loser en waardeloze echtgenoot.

Met de peuterupdate van 12 januari 2017 is er een downloadbare versie van Bob en zijn vrouw Eliza te vinden, samen met hun eerste kindje Iggy.

SimologieEdit

DS4 Vaardigheid Gamen
GamenDS4 011
DS4 Vaardigheid Koken
KokenDS4 033
DS4 Vaardigheid Mixologie
MixologieDS4 033