Wikia

De Sims Levensverhalen Logo
Bitwijk
Bitwijk
Vincent van der Meer was, ondanks zijn succes in de zakenwereld als vermogend directeur van GCN, nooit erg gelukkig in de liefde. Tijdens een werktripje naar SimCity zag hij hoe het grootste project van GCN tot nu toe afgerond werd: de SimSat 9000 communicatiesatelliet. De lancering was een groot succes, de handjes zijn geschud en de bonussen zijn onderweg. Vincent kan niet wachten tot hij weer terug kan naar zijn bescheiden villa in Bitwijk, waar hij zijn nieuwe vriendin Mimi Heitink weer zal zien. Mimi heeft tegen Vincent gezegd dat ze een grote verrassing voor hem in petto heeft. Zou Vincent nu toch eindelijk zijn geluk vinden?
Naam Bitwijk
Spel TSLS Icon De Sims Levensverhalen

Bitwijk is de buurt waar Het verhaal van Vincent zich afspeelt in De Sims Levensverhalen.

FamiliesEdit

Bespeelbare familiesEdit

De populairste inwoner van Bitwijk. Iedereen is dol op Jelle, en iedereen kan Jelle ook RUIKEN. Deze gast hecht weinig waarde aan zijn persoonlijke hygiëne, maar dat kun je toch ook niet echt verwachten van de slechtstbetaalde inwoner van Bitwijk? Hij maakt zich niet druk om zijn rare luchtje; er zijn namelijk belangrijkere dingen in het leven. Plezier en vriendschap bijvoorbeeld. Het is al weer een tijdje geleden dat Jelle voor het laatst een date heeft gehad. Is zijn hart groot genoeg om zijn lichaamsgeur te verbloemen?
§21.150
Jelle Chomsky
Mimi en haar nieuwe vriend zijn weer uit elkaar en Mimi is terugverhuisd naar haar oude stekkie. Dat ze nu geen vriendje meer heeft wil niet zeggen dat ze niemand meer kan krijgen! Maar tot ze weer een nieuwe scharrel tegenkomt zal ze het niet gemakkelijk hebben. Ze kan niet meer winkelen op andermans kosten en ze zal zelf haar huis op orde moeten houden. Maar wat nog het allerergste is... ze zal waarschijnlijk ook op zoek moeten naar een echte baan! Het valt niet mee om een vrijgezelle meid te zijn...
§5.825
Mimi Heitink
Merel van der Jagt
Waar voelt een nerd zich beter thuis dan in een hightech stadje? Herman is dol op Bitwijk! Hij weet altijd de snelste route te vinden en hij heeft de hoogste scores op allebei de flipperkasten bij de Wassenhoutse Gooilaan.
§13.057
Herman Lucide
Toen Vincent zes jaar oud was, kreeg hij van zijn oom een vlieger. Vincent tuigde het ding op met drie vuurpijlen, een frisbee en een trechter, en had daarmee zijn eerste satelliet gebouwd. Toen hij tien was ontmoette hij Jelle Chomsky. Vincent probeerde hem onmiddellijk aan zijn satelliet te bevestigen, wat het begin was van een levenslange vriendschap. Negen jaar later verhuisde Vincent naar Bitwijk waar hij zijn bedrijf GCN oprichtte.
§2.829.078
Vincent van der Meer
Info information icon
Informatie
Aan het einde van Het verhaal van Vincent krijgt de speler de keuze om Merel te herrijzen of om te laten sterven. Als de speler ervoor kiest om Merel te laten sterven, dan houdt Vincent al zijn eigendommen. Als de speler ervoor kiest om haar te herrijzen, raakt Vincent zijn huis, baan en geld kwijt. Vincent is dan samen met Merel te vinden in het familiedepot, met als familiekapitaal §35.000.
Kitty Pollé is een brandweervrouw. Een hete, vrouwelijke brandweervrouw. Een gevaarlijke, vrouwelijke brandweervrouw. Uit een psychologische test kwam helaas niet naar voren dat haar liefde voor vuur behoorlijk naar pyromanie neigt!
§13.241
Kitty Pollé
Het toonbeeld van elegantie in Bitwijk; de mannen hebben geen schijn van kans. Alice leeft op koffie en ze weet precies wat ze wil. In haar zoektocht naar haar prins op het witte paard geeft ze alle hoge pieten in Bitwijk het nakijken. Die blijven hunkerend achter...
§13.166
Alice Sterrelicht

Familiedepot familiesEdit

§250.000
Don Calamari
§200.000
Maximilliaan Huppelgurk
§40.000
Freek Mokkelaar

KavelsEdit

BewoondEdit

OnbewoondEdit

Openbare KavelsEdit

DienstenEdit

TowniesEdit

NPC'sEdit