Wikia

De Sims 3 Beestenbende Logo 2
Bird Sisters huishouden
Bird Sisters huishouden
De gezusters Bird voelen zich verheven boven het gewone volk in de stad. Door hun trotse en mysterieuze voorkomen, charme en tere uiterlijk hebben ze altijd een schare bewonderaars achter zich aan. Doordat Oriole altijd gefascineerd is in de eigendommen van anderen, is ze al verschillende keren in de problemen geraakt. Gelukkig weet Alouette met haar werk bij de plaatselijke krant hun naam keer op keer weer te zuiveren. Kan dit vreemde stel op dezelfde voet doorgaan, of zal hun geluk op een dag opraken?
Beschrijving
Gezinsleden Alouette Bird, Oriole Bird, Minette Bird
Kapitaal §1.000
Kavel Hoefijzersteeg 202
Moeilijkheid Difficulty2
Overige informatie
Spel DS3B Icoon De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains
Het Bird Sisters huishouden is een standaard huishouden in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende. Het bestaat uit de twee zussen Alouette en Oriole Bird en hun kat Minette.

Oriole is gefascineerd door de eigendommen van anderen en is daardoor al vaak bijna in de problemen geraakt. Alouette heeft dankzij haar baan in de journalistiek echter kunnen voorkomen dat de familie een slechte reputatie krijgt.

De twee zussen zijn dol op vogels, terwijl hun kat Minette die interesse op een hele andere manier deelt.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Alouette Bird
Alouette Bird
 
Oriole Bird
Oriole Bird